آبشک: یک تیم آماده و متحد هستیم

به گزارش پرسینا بلاگ، هافبک فولاد خوزستان گفت: ما یک بازی بیشتر نسبت به دیگر تیم های گروه انجام داده ایم اما یک تیم آماده و متحد هستیم و بازیکنان یک سطح و حرفه ای داریم.

آبشک: یک تیم آماده و متحد هستیم

به گزارش خبرنگاران، محمد آبشک هافبک تیم فولاد در نشست خبری پیش از بازی فولاد برابر الوحدات اردن اظهار کرد: بازی سختی با السد داشتیم و نتیجه خوبی در مجموع گرفتیم اما می توانستیم برنده ملاقات باشیم. الوحدات هم تیم خوبی است که در این مسابقات حاضر است. آن ها پارسال قهرمان لیگ اردن شدند و به تازگی قهرمانی سوپرکاپ را کسب نموده اند. الوحدات تیم گردن کلفت و محکمی است که خوب فوتبال بازی می نماید و برابر النصر پرقدرت و پر مهره نیز عملکرد خوبی داشت.

او ادامه داد: ما هم اینجا هستیم تا بهترین عملکرد خود را داشته باشیم. تیم الوحدات را بررسی نموده ایم و نقاط ضعف و قوت آن ها را به خوبی می شناسیم. امیدواریم فردا عملکرد رضایت بخشی داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی در ادامه مسابقات بگیریم و باعث شادی طرفداران فولاد و مردم ایران شویم.

هافبک فولادی ها اضافه نمود: ما در دو بازی اخیر نشان دادیم یک تیم متحد و یک دست هستیم، اینجا هستیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و کار بزرگی انجام بدهیم.

او در سرانجام گفت: سه بازی در یک هفته سخت است و البته ما یک بازی بیشتر نسبت به دیگر تیم های گروه انجام داده ایم اما ما یک تیم آماده و متحد هستیم و بازیکنان یک سطح و حرفه ای داریم. در مسابقات فشرده این چنینی تیمی که بتواند خوب ریکاوری کند پیروز خواهد بود و می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7016

به "آبشک: یک تیم آماده و متحد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشک: یک تیم آماده و متحد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید