آرتتا: تصمیمی در خصوص اوزیل می گیریم که به سود دو طرف باشد، تا چند روز آینده تکلیف روشن می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال آرسنال می گوید تکلیف آینده حرفه ای هافبک آلمانی اش تا چند روز آینده روشن خواهد شد.

آرتتا: تصمیمی در خصوص اوزیل می گیریم که به سود دو طرف باشد، تا چند روز آینده تکلیف روشن می گردد

به گزارش خبرنگاران، مسعوت اوزیل که این فصل نامش در لیست 25 نفره آرسنال قرار داده نشده و حتی یک دقیقه هم برای توپچی های لندن بازی نکرده، گفته می گردد در این پنجره نقل وانتقالاتی زمستانی از این تیم جدا خواهد شد. روز گذشته خبرگزاری DHA ترکیه مدعی شد این هافبک آلمانی برای پیوستن به تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه با مسئولان این باشگاه ترکیه ای به توافق رسیده و با امضای قراردادی سه و نیم ساله خود را تا سال 2024 به زرد و لاجوردی پوشان استانبول متعهد خواهد نمود.

میکل آرتتا، سرمربی تیم فوتبال آرسنال با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی شنبه شب شاگردانش با نیوکاسل در دور سوم جام حذفی انگلیس در مورد آینده حرفه ای هافبک 32 ساله اش گفت: اگر این ماه اتفاقی در این خصوص بیفتد به این دلیل خواهد بود که این تصمیم هم به سود مسعوت و هم به سود باشگاه است. اگر شرایط فراهم باشد انتقال اوزیل به تیمی دیگر صورت خواهد گرفت، در غیر اینصورت او به حضورش در آرسنال ادامه خواهد داد.

وی اضافه نمود: ما می دانیم که بازیکن خیلی مهمی در اختیار داریم که یکی از بازیکنان کلیدی باشگاه آرسنال در چند سال اخیر بوده است. ما اما باید تصمیمی می گرفتیم و من تصمیم را در مورد اوزیل گرفتم. عواقب این تصمیم را می دانستم و حالا در ماه ژانویه باید تصمیم دیگری درباره آینده اوزیل بگیریم. هر تصمیمی که بگیریم برای ایجاد تعادل در تیم خواهد بود، تصمیمی که به سود تیم باشد.

تیم های لیگ رجحان این امکان را دارند تا در ماه ژانویه در صورت احتیاج لیست بازیکنان خود را دستخوش تغییر و به روز نمایند. با این شرایط در صورت وارد شدن دوباره نام اوزیل به لیست 25 نفره آرسنال، او می تواند در رقابت های مختلف توپچی ها را همراهی کند.

سرمربی اسپانیایی آرسنال در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال حضور اوزیل در بازی شنبه و اصلاً احتمال ماندن او در جمع توپچی ها وجود دارد؟، تأکید کرد: تا چند روز آینده در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.

آرتتا همچنین تأیید کرد که اوزیل 32 ساله حالا با تیم تمرین می نماید و بنا به دلایل شخصی چند روزی مرخصی گرفته است.

شبکه تلویزیونی آ اسپور ترکیه امروز مدعی شد اوزیل احتمالاً تا روز آدینه با فنرباغچه قرارداد خواهد بست، این در حالی است که نشریه فاناتیک ترکیه هم مدعی شده این هافبک آلمانی پیراهن شماره 67 آبی ولاجوردی پوشان استانبول را به تن خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6333

به "آرتتا: تصمیمی در خصوص اوزیل می گیریم که به سود دو طرف باشد، تا چند روز آینده تکلیف روشن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: تصمیمی در خصوص اوزیل می گیریم که به سود دو طرف باشد، تا چند روز آینده تکلیف روشن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید