آموزش کامل بکاپ دریافت از آیفون، آیپد و آیپاد اپل

به گزارش پرسینا بلاگ، وب سایت فارنت - محسن صحافی: قبل از آپدیت آیفون خود به جدیدترین نسخه iOS اپل و یا برای اطمینان در خصوص از دست نرفتن اطلاعات گوشی آیفون، اولین کاری که انجام می دهید باید بکاپ دریافت از آیفون باشد تا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی اپل خود تهیه کنید.

آموزش کامل بکاپ دریافت از آیفون، آیپد و آیپاد اپل

به خصوص در هنگام آپدیت iOS توصیه می کنیم این کار را حتما انجام دهید تا اگر در هنگام آپدیت به هر دلیلی با مشکل روبرو شدید بتوانید با استفاده از این بکاپ اطلاعات روی گوشی آیفون خود را برگردانید. حتی اگر قصد آپدیت iOS آیفون خود را ندارید در هنگام بروز بعضی مسائل از جمله مشکل روشن نشدن آیفون مطمئنا انجام این کار به سود شما خواهد بود. به همین دلیل ابتدا نحوه بکاپ گیری از آیفون را به شما آموزش می دهیم. برای بک آپ دریافت از آیفون دو راهکار وجود دارد.

روش های بکاپ دریافت از آیفون اپل، آیپد و آیپاد

برای بکاپ دریافت از آیفون، آیپد و آیپاد دو راه پیش روی شما قرار گرفته است. می توانید از اطلاعات خود توسط آیکلود بک آپ بگیرید و یا با استفاده از آیتونز از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. حتی می توانید از هر دو روش بهره ببرید و برای اطمینان بیشتر، دو نسخه پشتیبان از اطلاعات خود داشته باشید. در ادامه دو راه بک آپ دریافت از آیفون را مشاهده می کنید.

بکاپ دریافت از آیفون با برنامه آیتونز itunes

راه دوم برای تهیه نسخه پشتیبان، استفاده از برنامه آیتونز یعنی بکاپ دریافت با استفاده از کامپیوتر است. برای بکاپ دریافت از آیفون با iTunes باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • آخرین ورژن آیتونز itunes را دانلود کنید.
  • برنامه آیتونز را باز کنید و دستگاه خودتان را به کامپیوتر متصل کنید.
  • اگر پس از وصل شدن به کامپیوتر پیغامی مبنی برای زدن رمز و یا اعتماد به کامپیوتر را مشاهده کردید، رمز را وارد کنید و گزینه Trust را لمس کنید.
  • پس از اتصال دستگاه خود به کامپیوتر، در برنامه آیتونز می توانید آن را مشاهده کنید.
  • اگر قصد دارید امنیت فایل بکاپ را افزایش دهید، باید برای آن رمز انتخاب کنید. در برنامه آیتونز گزینه Encrypt iPhone Backup را فعال کنید تا این ویژگی در اختیارتان قرار بگیرد.
  • در صورت استفاده از پسورد برای بکاپ حتما آن را جایی یادداشت کنید در صورت فراموش کردن این رمز هیچ روشی برای استفاده از این فایل بکاپ وجود نخواهد داشت.
  • زمانی که آیتونز از اطلاعات بکاپ بگیرد، به شما پیغام می دهد که فرایند با موفقیت اجرا شده است. در بخش آخرین بکاپ می توان تاریخ و ساعت آن را مشاهده کرد.

آموزش بکاپ دریافت از آیفون با iCloud

بکاپ دریافت از آیفون با استفاده از این روش و ذخیره آن بر روی حافظه ابری آی کلود یک تفاوت مهم دارد و آن این است که شما احتیاج به اینترنت مناسب و فضای کافی بر روی درایو آی کلود خود دارید. در نظر داشته باشید با انجام این کار حجم بسته اینترنتی شما نیز مصرف خواهد شد. به همین دلیل روش بالا یعنی استفاده از برنامه آیتونز، روش ایمن تر و مناسب تری برای شما است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: برترین ها
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3026

به "آموزش کامل بکاپ دریافت از آیفون، آیپد و آیپاد اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش کامل بکاپ دریافت از آیفون، آیپد و آیپاد اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید