اتحادیه اروپا آماده تعلیق تحریم های ایران می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از صدای روسیه ، در صورتیکه آژانس بین المللی انرژی اتمی اجرای توافقنامه ژنو توسط ایران را تائید کند اتحادیه اروپا به کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اجازه برداشتن تحریم های ضد ایرانی این اتحادیه را خواهد داد.

اتحادیه اروپا آماده تعلیق تحریم های ایران می گردد

در بیانیه وزرای خارجه اتحادیه اروپا تصریح شده است: اجرای سریع اقدامات داوطلبانه توسط طرف های توافقنامه موضوعی کلیدی است.

در این بیانیه ذکر شده است: ایران باید به تعهدات خود را با حسن نیت عمل کند و در مقابل شورای اتحادیه اروپا هم به نوبه خود قدم های لازم برای تعلیق تحریم های ایران را بر خواهد داشت.

بنا براین بیانیه ، تحریم ها بعد از آن تعلیق خواهند شد که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی اقدامات اجرا شده توسط ایران درباره تعهداتش را تائید نمایند.

بر اساس توافقنامه ژنو قرار است آمریکا و متحدان اروپایی اش در قبال محدود کردن سطح غنی سازی اورانیوم توسط جمهوری اسلامی ایران بخشی از تحریم های اعمال شده علیه ایران را به حالت تعلیق در بیاورند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3388

به "اتحادیه اروپا آماده تعلیق تحریم های ایران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا آماده تعلیق تحریم های ایران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید