از میزان کنونی تورم و قیمت های کالا ها اصلاً راضی نیستیم

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دو عامل جو روانی و تحریم از علل افزایش تورم و قیمت کالاهاست.

از میزان کنونی تورم و قیمت های کالا ها اصلاً راضی نیستیم

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمود واعظی با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شنبه شب شبکه دو سیما با بیان اینکه از میزان کنونی تورم و قیمت های کالاها اصلاً راضی نیستیم، اضافه کرد: یکی از دغدغه اصلی رئیس جمهور و وزرای ذیربط, تأمین معیشت مردم است.

وی اضافه کرد: در هفته در جلسات مالی، زمان زیادی را برای کنترل شرایط سخت کنونی صرف می کنیم تا قیمت ها از اینکه هست بیشتر نگردد و در جهت کاهش قیمت ها کوشش می کنیم.

واعظی، عامل روانی را از جمله علل افزایش تورم و قیمت کالاها دانست و اضافه کرد: تبلیغات و جنگ روانی در این زمینه هم از خارج و هم داخل وجود دارد و ناامیدی را نسبت به آینده تزریق می نمایند البته بخشی به شرایط مالی آینده کشور اطلاق می گردد.

وی اضافه کرد: این موضوع بر روی مردم، فروشندگان و فراورینمایندگان اثر می گذارد و مجموعه اینها هزینه فراوری کالا و سود متعارف آن را افزایش می دهد.

واعظی تحریم ها را از علل دیگر افزایش تورم و قیمت کالاها بر شمرد و اضافه کرد: تحریم ها و مسائل ناشی از جابه جایی پول موجب شده است واردات کالاها از جمله قطعات و مواد اولیه, گران تر از معمول انجام گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5128

به "از میزان کنونی تورم و قیمت های کالا ها اصلاً راضی نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از میزان کنونی تورم و قیمت های کالا ها اصلاً راضی نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید