اعتماد مردم بزرگ ترین سرمایه است، وعده توخالی نمی دهیم

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان گفت: بزرگ ترین پروژه های صنعتی کشور در کنگان است و این میزبانی آسان نیست و باید همزمان با حضور صنعت در این شهرستان، توسعه متوازن با یاری مهمان و میزبان انجام گردد.

اعتماد مردم بزرگ ترین سرمایه است، وعده توخالی نمی دهیم

وی افزود: شهرستان کنگان صرفا گاز نیست بلکه دریا بخش عمده امرار و معاش مردم این شهرستان را تشکیل می دهد و باید به این امر توجه داشته باشیم.

استاندار بوشهر بر لزوم توسعه بخش دریا در شهرستان کنگان تاکید نمود و ادامه داد: شرایط ساحلی کنگان از لحاظ شرایط عمق، ویژه است و باید برنامه مناسب برای این بخش انجام گردد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان کنگان هم اکنون در حال تبدیل شدن به مرکز گردشگری است، اعلام کرد: توجه به طرح های گردشگری موجب درآمدزایی زیاد می گردد و کنگان از جهش خوبی در این زمینه برخوردار است.

سالاری در ارتباط با توسعه زیرساخت های تجاری در شهرستان کنگان نیز بیان نمود: اسکله تجاری حق مردم است و در این راستا پیگیری های زیادی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتماد مردم بزرگ ترین سرمایه است، افزود: ما کوشش می کنیم با عدم بیان وعده های تو خالی، درصد این سرمایه را افزایش دهیم.

استاندار بوشهر گفت: مسئولان باید به تقویت بنیه علمی توجه ویژه ای داشته باشند؛ چرا که وجود افراد علمی در جامعه است که استان و کشور را توسعه می دهند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3530

به "اعتماد مردم بزرگ ترین سرمایه است، وعده توخالی نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتماد مردم بزرگ ترین سرمایه است، وعده توخالی نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید