اقدامات ائتلاف سعودی در یمن اهانت آشکار به سازمان ملل است

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سبأ، عبدالعزیز صالح بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن وابسته به انصارالله، در جریان ملاقات با لیز گراندی هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل خاطرنشان کرد که اقدامات ائتلاف متجاوز سعودی علیه اقتصاد یمن و ملت این کشور همچنان ادامه دارد و سازمان ملل باید موضع محکمی در این خصوص اتخاذ کند.

اقدامات ائتلاف سعودی در یمن اهانت آشکار به سازمان ملل است

وی در ادامه اضافه کرد: ما شاهد آن هستیم که ائتلاف سعودی همچنان کشتی های حامل فرآورده های نفتی و مواد غذایی را توقیف نموده است. این اقدام یک اهانت مستقیم به سازمان ملل و ساز و کارهای این سازمان به شمار می رود چرا که این کشتی ها به مجوزهای لازم برای پهلو دریافت در بندر الحدیده دست یافته است.

در جریان این ملاقات در مورد کوشش ها برای ارسال یاری های بشردوستانه به ملت یمن در سایه تجاوزات ائتلاف سعودی و محاصره این کشور رایزنی شد.

بن حبتور همچنین به بحران کنونی در یمن در سایه سرانجام یافتن فراورده های نفتی و تاثیرگذاری مستقیم آن بر بخش بهداشت پرداخت.

وی اضافه کرد سازمان ملل باید برای آزاد کردن کشتی های توقیف شده به ائتلاف سعودی فشار آورد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4857

به "اقدامات ائتلاف سعودی در یمن اهانت آشکار به سازمان ملل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات ائتلاف سعودی در یمن اهانت آشکار به سازمان ملل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید