امکان درخواست غیرحضوری تعویض دفاتر درمانی تأمین اجتماعی فراهم شده است

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: در راستای تسهیل امور و صرفه جویی در وقت مراجعان، امکان درخواست الکترونیکی تعویض دفاتر درمانی تأمین اجتماعی فراهم شده است.

امکان درخواست غیرحضوری تعویض دفاتر درمانی تأمین اجتماعی فراهم شده است

جعفر سمساری با بیان این که افزایش سطوح دسترسی و تسهیل امور مخاطبان با استفاده خدمات الکترونیک از رویکردهای مهم سازمان طی سال های اخیر است، افزود: خدمات تمدید و تعویض دفترچه درمانی بیش از یک سوم مراجعات حضوری به واحدهای اجرایی را به خود اختصاص می دهد که در راستای کاهش مراجعات و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ایام شیوع کرونا، اعتبار دفاتر حذف شده و اعتبار سنجی الکترونیکی جایگزین آن شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه، مهر تمدید اعتبار دفاتر درمانی با استعلام از سامانه های تحت وب و USSD در تمامی مراکز درمانی و تشخیصی طرف قرارداد، جایگزین شده است.

وی با بیان این که تعویض دفاتر درمانی تا حذف کامل دفترچه درمانی و اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی تداوم خواهد داشت، گفت: تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران می توانند با ثبت نام در سامانه eservices.tamin.ir، از طریق منوی خدمات درمانی و دفترچه درمانی، نسبت به درخواست تعویض دفترچه درمانی خود اقدام کنند.

سمساری ادامه داد: در این راستا، همکاران واحد اجرایی مربوطه، نسبت به چاپ و آماده سازی دفترچه درمانی اقدام کرده و متقاضیان به محض مراجعه و ارائه دفترچه قدیمی، در کم ترین زمان، دفترچه درمانی تجدید شده را دریافت خواهند کرد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان، سمساری با بیان این که حذف دفاتر درمانی کاغذی و اجرای نسخه نویسی الکترونیکی از برنامه های اصلی سازمان طی ماه های آینده است، تشریح کرد: از مراجعان سازمان تامین اجتماعی خواستاریم به خاطر حفظ سلامتی خود و دیگران و همچنین پیشگیری از شیوع کرونا، از خدمات الکترونیکی سازمان استفاده کرده و تا حد امکان از مراجعه حضوری پرهیز کنند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4864

به "امکان درخواست غیرحضوری تعویض دفاتر درمانی تأمین اجتماعی فراهم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان درخواست غیرحضوری تعویض دفاتر درمانی تأمین اجتماعی فراهم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید