انجام تست واکسن کرونا روی داوطلبان در چین

به گزارش پرسینا بلاگ، مرکز ثبت نام آزمایش های بالینی چین، پژوهشگاه پزشکی آموزشگاه علوم نظامی چین و شرکت فنی بیولوژیک کانسینو، آزمایش واکسن کوید 19 روی داوطلبان انجام دادند.

انجام تست واکسن کرونا روی داوطلبان در چین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی مرکز ثبت نام آزمایش های بالینی چین، پژوهشگاه پزشکی آموزشگاه علوم نظامی چین و شرکت فنی بیولوژیک کانسینو، آزمایش واکسن کوید 19 روی داوطلبان انجام دادند. هدف از این آزمایش، سنجش امنیت و اثربخشی واکسن است.

چن وی رئیس پروژه، عضو آموزشگاه مهندسی و پژوهشگر پژوهشگاه علوم پزشکی نظامی چین با تشریح اصول علمی واکسن یاد شده گفت: ما پس از آموزش و تقلید رفتار ویروس، با نفوذ به درون آن، ویروس ناقل مورد احتیاج را می سازیم. سپس آن را به بدن انسان تزریق می کنیم تا مصونیت انسان شکل گیرد.

داوطلبان مورد آزمایش این واکسن از اهالی وو هان هستند و بین 18 تا 60 سال سن دارند.

پس از انجام معاینه، داوطلبان واجد شرایط انتخاب می شوند و پس از تزریق واکسن آزمایشی در مدت 14 روز تحت نظارت قرار می گیرند.

های فنگ یکی از داوطلبان شرکت کننده در تست واکسن گفت از اینکه می تواند با اقدام خود به کشور و جامعه در مبارزه با کرونا یاری کند و نقش ناچیز خود را ایفا نماید، هیچ گاه پشیمان نخواهد شد.

اکنون تحقیقات واکسن های ضد کرونا توسط گروه های علمی در چین به دستاوردهایی رسیده و آزمایش بالینی بیشتر این واکسن ها در ماه آوریل انجام خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3787

به "انجام تست واکسن کرونا روی داوطلبان در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام تست واکسن کرونا روی داوطلبان در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید