انصارالله یمن ائتلاف عربی را به چالش کشید

به گزارش پرسینا بلاگ، انصارالله یمن در واکنش به ادعاهای رسانه های وابسته به ائتلاف عربی درباره عدم صحت تصاویر و صحنه های منتشر شده از عملیات ارتش در محور جیزان، بیان کرد آماده تبادل اجساد کشته های این عملیات است.

انصارالله یمن ائتلاف عربی را به چالش کشید

به نقل از المسیره، انصارالله یمن به اتهام زنی های ائتلاف عربی مبنی بر جعل تصاویر عملیات نظامی در محور جیزان واکنش نشان داد و گفت تمایل دارد اجساد کشته شدگان این عملیات را مبادله کند.

محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در توئیتی خطاب به ائتلاف عربی گفت: اگر صحنه های عملیات جیزان چنان شما را به وحشت انداخته که از درک واقعیت عاجز هستید، پس عملیات و صحنه های آینده را چطور توصیف خواهید کرد؟

وی اضافه نمود: آماده ایم برای پاسخ به کسانی که تردید دارند با کشورهای متجاوز (اشاره به کشورهایی که در عملیات ائتلاف عربی شرکت دارند)، به وسیله صلیب سرخ اجساد را مبادله کنیم.

وی بعلاوه از رسانه هایی که صحت صحنه های پخش شده از عملیات جیزان به وسیله انصارالله را زیر سوال می برند خواست با سربازانی که تصاویر آنها در این صحنه ها معین است، مصاحبه نمایند.

الحوثی بعلاوه گفت: این یک محک و آزمون حقیقی برای اثبات نادرست بودن ادعاهای ائتلاف عربی درباره عملیات جیزان است.

اخیرا انصارالله یمن گفت، پس از یک عملیات گسترده در محور الخوبة - وادی جارة که منجر به کشته و زخمی شدن و اسارت بیش از 200 سرباز عربستان و سودانی گشت، کنترل 150 کیلومتر مربع و 40 منطقه در جیزان را در دست گرفته است.، ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7600

به "انصارالله یمن ائتلاف عربی را به چالش کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله یمن ائتلاف عربی را به چالش کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید