بازداشت و تفتیش عقاید ایرانی تبارها هنگام ورود به خاک آمریکا

به گزارش پرسینا بلاگ، برخی منابع آمریکایی می گویند که دولت آمریکا 60 شهروند آمریکایی ایرانی تبار را در روز یک شنبه هنگام ورود به خاک این کشور به مدت طولانی بازداشت کرده و از آنها سوالاتی درباه عقاید سیاسی شان و مسائل دیگر پرسیده است.

بازداشت و تفتیش عقاید ایرانی تبارها هنگام ورود به خاک آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، بنا به اعلام شورای روابط ایران و آمریکا، دولت آمریکا اخیرا بیش از 60 شهروند ایرانی تبار را در ورودی مرز این کشور با کانادا بازداشت کرده است.

براساس گزارش میدل ایست آی، طی روز یک شنبه سازمان کنترل مرزی و گمرک آمریکا، 60 ایرانی تبار که از کانادا قصد داشتند به آمریکا وارد شوند و به شهرهای محل اقامت خود بروند را به مدت طولانی بازداشت کرده و مورد سوال و جوابهای خسته کننده قرار داده است.

برخی منابع آمریکایی می گویند که وزارت داخلی آمریکا دستوری به سازمان کنترل مرزی و گمرک آمریکا داده است که هرکسی که ریشه ای ایرانی دارد را هنگام ورود به آمریکا بازداشت کند تا مدارک آنها برای ورود به خاک این کشور دقیقا مورد ارزیابی و بازرسی قرار گیرد.

یک مسئول شورای روابط ایران و آمریکا گفته است که حتی افرادی که زاده آمریکا هستند به مدت بیش از 11 ساعت و بدون دلایل قانع کننده بازداشت شده و با سوالاتی درباره عقاید سیاسی آنها، رشته تحصیلی و سوالاتی درباره والدین خود روبرو شده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3033

به "بازداشت و تفتیش عقاید ایرانی تبارها هنگام ورود به خاک آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت و تفتیش عقاید ایرانی تبارها هنگام ورود به خاک آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید