باز ماندن کتابفروشی در ایتالیا در قرنطینه سراسری جدید این کشور

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اکتوالیته- اخیرا اعلام شده که نیمی از ایتالیا در حداکثر منطقه قرمز از لحاظ کرونا قرار گرفته و این به معنای بازگشت دوباره محدودیت ها در این کشور و روزهای قرنطینه مجددی است که سال پیش در همین روزها در ایتالیا آغاز شده بود. با انتشار این خبر قرار است به زودی مدرسه ها، موزه ها آرایشگاه ها، رستوران ها و سایر فروشگاه های غیرضروری که در مناطق حاد شیوع کرونا قرار دارند و از این رو دست کم تا روز 6 آوریل در این کشور تعطیل می شوند.

باز ماندن کتابفروشی در ایتالیا در قرنطینه سراسری جدید این کشور

با این حال مکان هایی مانند بانک ها، فروشگاه های مواد غذایی، داروخانه ها و ادارات پست و سایر مکان هایی که خدمات ضروری ارائه می دهند همچنان می توانند باز باشند و به فعالیت خود ادامه دهند.

در این میان ایتالیا کتابفروشی ها را در ردیف خدمات ضروری طبقه بندی کرده؛ به این معنی که کتابفروشی ها در این کشور می توانند به صورت اختیاری حتی در مناطق قرمز شیوع کوید-19 باز بمانند. کتابفروشی هایی که در داخل فروشگاه های بزرگ قرار دارند نیز می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

قرار دادن کتاب ها و کتابفروشی ها در ردیف کالاهای ضروری در این کشور مورد استقبال اتحادیه کتابفروشان ایتالیایی قرار گرفته و ایتالیا را به عنوان الگویی در سطح اروپا ذکر کرده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6896

به "باز ماندن کتابفروشی در ایتالیا در قرنطینه سراسری جدید این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز ماندن کتابفروشی در ایتالیا در قرنطینه سراسری جدید این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید