باشگاه پرسپولیس: بازیکنان 13میلیارد و کادر فنی خارجی هم 13میلیارد تومان از فصل قبل طلب دارند

به گزارش پرسینا بلاگ، باشگاه پرسپولیس با اعلام طرح شکایت به خاطر انتشار قراردادها فهرست مطالبات بازیکنان و کادر فنی را از فصل قبل منتشر کرد.

باشگاه پرسپولیس: بازیکنان 13میلیارد و کادر فنی خارجی هم 13میلیارد تومان از فصل قبل طلب دارند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در اطلاعیه این باشگاه آمده است: کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بابت فصل گذشته 26 میلیارد تومان طلب دارند که از این جمع 13 میلیارد تومان مطالبات برانکو و دستیارانش می باشد و بالغ بر 13 میلیارد تومان نیز مربوط به مطالبات بازیکنان است و باشگاه به خاطر انتشار مباِلغ قراردادها و طرح بعضی ادعاهای غیرواقع از منتشرنماینده شکایت خواهد نمود و پیگیری های لازم در پی فاش شدن و انتشار اسناد محرمانه متعلق به افراد و شرکت دولتی (شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس) بدون رضایت طرفین و آسیب های وارده ناشی از آن و طرح ادعاهای کذب را انجام خواهد داد.

دراین باره دیروز و امروز جلساتی در باشگاه پرسپولیس تشکیل شد و انصاری فرد از مدیران و معاونین باشگاه خواست آنالیز های اولیه را انجام دهند و گزارش نهایی را به وی اعلام نمایند.

به همین منظور نشستی با حضور دیناروند مدیر اقتصادی، قدیر کارشناس حقوقی و قدوسی، مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل برگزار و اطلاعاتی دقیق جمع آوری و به مدیرعامل ارائه گشت. پاشا، ذی حساب باشگاه نیز مواردی را متعاقباً دراین باره ارائه کرد.

پیرو تصمیمات اتخاذشده بخش حقوقی باشگاه فردا از رسانه ای که مبالغ قراردادها را منتشر و ادعاهای کذبی را نیز مطرح نموده است شکایت می نماید و اعلام می دارد افرادی که اطلاعات مربوطه و اسنادی را در اختیار این رسانه قرار داده نیز مرتکب تخلف شده اند. افشین پیروانی نیز با حضور در باشگاه قبل از آغاز تمرین امروز مراتب اعتراض و ناراحتی شدید بازیکنان را از انتشار مبالغ قراردادها و طرح بعضی ادعاهای کذب از سوی مسئولان سابق باشگاه را منتقل کرد.

متأسفانه در اخبار منتشره به کرّات عنوان شده مدیران سابق باشگاه مدعی تسویه صددرصدی هستند و حتی صراحتاً قید شده که بازیکنان تیم هیچ طلبی ندارند. در دو گزارش منتشره مطالب و ادعاهای ضد و نقیضی مطرح شده که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس گزارش های اقتصادی ارائه شده به انصاری فرد مدیرعامل کنونی باشگاه نشان دهنده آمار و ارقام ذیل است؛

1 مجموع مطالبات بازیکنان و کادر تیم فصل گذشته بابت مبالغ پایه قرارداد:

3 میلیارد و 750 میلیون تومان

2 مجموع مطالبات بازیکنان و کادر بابت آپشن ها:

9 میلیارد و 350 میلیون تومان

3 مجموع مطالبات کادر فنی خارجی

بابت قرارداد و آپشن ها:

13 میلیارد تومان

جمع کل:

26 میلیارد و 100 میلیون تومان.

باشگاه پرسپولیس اعلام داشت بخش عمده و قابل توجه ارقام اعلام شده بابت مطالبات پایه و آپشن های قراردادهای فصل گذشته مربوط به بازیکنانی است که اکنون نیز در تیم حضور دارند و همچنین به واسطه شکایت های مربیان و بازیکن خارجی (بودیمیر) در صورت محکومیت باشگاه در فیفا می بایست بالغ بر دو میلیون دلار دیگر (چهار و نیم میلیارد تومان) نیز به آنها پرداخت کرد.

باشگاه پرسپولیس تأکید کرد سرخ ها با حفظ همدلی و اتحاد و همچنین طرفداران با حمایت همه جانبه و تشویق تا دقیقه نود که رمز موفقیت های تیم بوده در دربی و دیگر بازی ها تا کسب عنوان قهرمانی های دیگری به میدان خواهند رفت. باشگاه نیز بخشی از مبالغ قراردادها را پرداخت خواهد نمود و می کوشد با تأمین منابع اقتصادی مطالبات فصل گذشته و پاداش چندین برد فصل جاری را در آینده پرداخت کند. همچنین روز شنبه نیز گزارشی از بدهی های به جای مانده به طرفداران و جامعه فوتبال ارایه خواهد شد.

گفتنی است اعضای تیم پرسپولیس در تمرین امروز تصمیم گرفته اند به خاطر دربی فعلاً سکوت نمایند اما تأکید نموده اند این اتفاقات به طور حتم انگیزه های آنها را برای پیروزی و شاد کردن طرفداران که از بروز این حواشی ناراحت شده اند مضاعف می نماید.

+

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3271

به "باشگاه پرسپولیس: بازیکنان 13میلیارد و کادر فنی خارجی هم 13میلیارد تومان از فصل قبل طلب دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: بازیکنان 13میلیارد و کادر فنی خارجی هم 13میلیارد تومان از فصل قبل طلب دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید