با ترس کاذب از کرونا چیزی درست نمی شود، فداکاری و مهربانی مردم در این شرایط لذت بخش است

به گزارش پرسینا بلاگ، ناصر نصیر، بازیگر سینما و تلویزیون در شرایطی که مردم دچار ترس و وحشت از انتشار ویروس کرونا هستند، گفت: مردم باید با مسئولیت بیشتری به همدیگر کمک کنند و نسبت به هم مهربان تر باشند.

با ترس کاذب از کرونا چیزی درست نمی شود، فداکاری و مهربانی مردم در این شرایط لذت بخش است

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، رامین ناصر نصیر که معمولا در سریال های طنز و کمدی در سینما و تلویزیون حضور دارد، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران گفت: به طور کلی در زندگی همیشه ترس از وقایع تلخ، استرس بیشتری به آدم وارد می کند و روبرو با خود آن تلخی تزریق میکند، افکاری چون نکند یک روز بیکار شویم، نکند فلان بیماری مبتلا شویم، درصورتی که همه اینها محتمل است و خیلی وقت ها نمی شود جلوی آن را گرفت.

وی ادامه داد: البته آدم باید همیشه احتیاط کند و به دستورات و توصیه های پزشکی توجه کند ولی ترس و وحشت از آن هیچ چیزی را درست نمی کند.

ناصر نصیر ادامه داد: مهم است که در این شرایط مضطرب نشویم، و چقدر مهم است که آدم ها در این روزها با مسئولیت و مهربانی بیشتری نسبت به خودشان و دیگران رفتار کنند و به همدیگر کمک کنیم تا از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

رامین ناصر نصیر درباره فعالیت های کاری خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در یک فیلم سینمایی به نام شپلوتگاه هستم که یک کار طنز در ژانر کودک و نوجوان است به کارگردانی حسین قناعت که تجربه کاری زیادی با ایشون دارم و نقش یک معلم مدرسه در دهی را بازی می کنم که اتفاقاتی در این ده می افتد که من هم درگیر آن می شوم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3609

به "با ترس کاذب از کرونا چیزی درست نمی شود، فداکاری و مهربانی مردم در این شرایط لذت بخش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ترس کاذب از کرونا چیزی درست نمی شود، فداکاری و مهربانی مردم در این شرایط لذت بخش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید