بنیتس: این فصل هم جنگ قهرمانی میان یوونتوس و رم است

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال ناپولی تیمش را از فهرست مدعیان قهرمانی فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا خارج و قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته را به عنوان مدعیان کسب این افتخار معرفی کرد.

بنیتس: این فصل هم جنگ قهرمانی میان یوونتوس و رم است

به گزارش خبرنگاران، به نظر رافائل بنیتس در فصل جدید رقابت های سری A، هفت تیم می توانند به کسب اسکودتو امیدوار باشند اما در نهایت این رم یا یوونتوس خواهد بود که جام قهرمانی را بالای سر می برد.

بنیتس که شاگردانش فصل گذشته در رقابت با یووه و جالوروسی کم آوردند و با 254 امتیاز نسبت به بانوی پیر و 7 امتیاز فاصله با رم به عنوان سومی لیگ بسنده کردند، در گفت و گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: برای کسب اسکودتو، تیم های رم و یوونتوس شانس بیشتری دارند.

بنیتس با اشاره به به پیروزی 2 بر صفر شنبه شب اینتر برابر رم درجام تدارکاتی قهرمانان بین المللی آمریکا، افزود: همه ما دیدیم که اینتر هم می تواند داعیه قهرمانی داشته باشد. این تیم ساختار جوانی دارد و نسبت به فصل گذشته منسجم تر است. شکست دادن یووه، رم و اینتر در فصل آینده کار آسانی نخواهد بود هرچند نباید فیورنتینا و میلان را هم دستکم بگیریم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2011

به "بنیتس: این فصل هم جنگ قهرمانی میان یوونتوس و رم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیتس: این فصل هم جنگ قهرمانی میان یوونتوس و رم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید