بهره برداری از پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش

به گزارش پرسینا بلاگ، وزارت آموزش و پرورش، با صدور اطلاعیه ای از بهره برداری پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش (شاد) اطلاع داد.

بهره برداری از پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگاران، وزارت آموزش و پرورش در راستای تبیین اهداف، تشریح اقدامات انجام گرفته و شروع به کار شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با پیگیری های مستمر وزیر آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و کوشش شبانه روزی تیم فنی، اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش بنام SHADAP با مالکیت و مدیریت وزارت متبوع در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

این اطلاعیه می افزاید: طبق برنامه پیش بینی شده، از روز گذشته (21 فروردین) ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی به پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش شروع شده است و تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

بنابر آنچه در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است: مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی، می توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس‬ https://Shaddl.medu.ir دریافت و نصب نمایند. زمان و نحوه ورود و بهره برداری مدارس متوسطه، متعاقباً با ارسال بخشنامه ای توسط معاونت آموزش متوسطه اعلام می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4048

به "بهره برداری از پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید