بیش از 1000ساعت ضدعفونی معابر شهری؛ رای جدید جایگزین حبس در سلماس

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی محسن مرادی اوجقاز ، رئیس شعبه 103 شهرستان سلماس در بررسی پرونده ای حکم جایگزین بیش از 1000 ساعت ضدعفونی معابر شهری به جای مجازات حبس و تهیه کیت های حفاظت فردی و مواد ضدعفونی کننده جهت درمان بیماران کرونایی را برای متهم صادر کرد.

بیش از 1000ساعت ضدعفونی معابر شهری؛ رای جدید جایگزین حبس در سلماس

طبق احکام صادره ، با هماهنگی شهرداری سلماس و اداره بهداشت ، فرد متهم باید با تهیه مواد ضد عفونی کننده وبهداشتی ،خدمات عمومی رایگان ضدعفونی سطح شهر با مواد شوینده و ضد عفونی کننده انجام دهد.

این قاضی سلماسی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فواید آرای مجازات جایگزین حبس گفت: این نوع رأی کارآمد هستند به طوریکه عیوب زندان را ندارند و ارتباط بین مجرم و اجتماع را از بین نمی برد و نیز عادلانه و در نهایت متناسب تر هستند؛ چرا که تدابیری همسو با شخصیت و تخصص متهم و نوع جرایم ارتکابی اتخاذ می شود، و از نظر اثربخشی نیز نرخ تکرار جرم کاهش می یابد.

وی ادامه داد: صدور حکم جایگزین علاوه بر مردم برای متهمین نیز جاذب و اثربخش بوده و امکان اصلاح و بازپذیری مجرم به جامعه را مهیا می کند.

این قاضی با اشاره به لزوم همکاری همه ادارات و نهادها به مجموعه بهداشت و کادر درمان برای مقابله با بیماری منحوس کروناویروس، گفت: کمک به کادر زحمتکش درمان بیمارستانها در خط مقدم مقابله با کرونا وظیفه همه ماست و امیدواریم بتوانیم با چنین اقداماتی بخشی هرچند کوچک از نیازهای این عزیزان را برطرف کرده و بتوانیم به بیماران کرونایی نیز کمک کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4142

به "بیش از 1000ساعت ضدعفونی معابر شهری؛ رای جدید جایگزین حبس در سلماس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 1000ساعت ضدعفونی معابر شهری؛ رای جدید جایگزین حبس در سلماس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید