تجهیز بیمارستان دهدشت به بروزترین دستگاه فیکو چشم پزشکی

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: با راه اندازی دستگاه فیکو در بیمارستان دهدشت ماهانه 20 عمل جراحی آب مروارید در این مرکز درمانی انجام می گردد.

تجهیز بیمارستان دهدشت به بروزترین دستگاه فیکو چشم پزشکی

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمدطاهر طیب زادگان گفت: با پیگیری های اجرا شده دستگاه چشم پزشکی فیکو در اتاق عمل بمارستان دهدشت، استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی مجدد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: با راه اندازی و نصب تجهیزات جدید دستگاه چشم پزشکی فیکو در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده از خدمات آن به ویژه انجام عمل کاتاراکت(آب مروارید) بهره مند خواهند شد.

طیب زادگان با اشاره به اینکه در گذشته عمل کاتاراکت در این شهرستان انجام نمی شد و مردم جهت انجام این عمل مجبور به مراجعه به شهرستان ها و استان های همجوار بودند، اضافه نمود: علاوه بر رنج سفر، قریب به 30میلیون ریال هزینه بر بیمار تحمیل می شد.

وی گفت: با راه اندازی و تجهیز این دستگاه هزینه عمل به سه تا چهار میلیون ریال کاهش پیدا کرد.

طیب زادگان با بیان اینک ه دستگاه فیکو از مجهزترین و بروزترین دستگاه چشم پزشکی جهان است، توضیح داد: همه عمل های جراحی چشم در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت توسط جراحان حاذق و توانمند این بیمارستان انجام می گردد.

وی اضافه نمود: ماهانه حدود 900 عمل جراحی در بیمارستان دهدشت انجام می گردد که از این تعداد 20 عمل جراحی کاتاراکت(آب مروارید) است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2736

به "تجهیز بیمارستان دهدشت به بروزترین دستگاه فیکو چشم پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز بیمارستان دهدشت به بروزترین دستگاه فیکو چشم پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید