تخفیف 30 درصدی رجا با طرح میلاد

به گزارش پرسینا بلاگ، شرکت رجا به مناسبت گرامی داشت ولادت با سعادت امیرالمومنین امام علی (ع)، تسهیلات سفر با قطار های این شرکت را به صورت تخفیف 30 درصد با عنوان طرح میلاد ارائه می نماید.

تخفیف 30 درصدی رجا با طرح میلاد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام اینکه این تسهیلات برای بازه حرکتی دوم لغایت هشتم اسفند ماه امسال برای انجام سفر های ضروری هم وطنان است، گفت: در قالب طرح مذکور، به مسافران با نام های مبارک علی، امیر و امیرعلی که در بازه زمانی حرکتی مذکور به وسیله کانال های فروش رجا (سایت رجا، سامانه تلفنی 1539 و آژانس های مسافرتی) بلیت خریداری نمایند، 30 درصد تخفیف اعطا می گردد.

رضا عصاری اضافه کرد: اعمال این تخفیفات بدون احتیاج به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت اتوماتیک و بدون محدودیت جهت انجام می گردد.

وی با تأکید بر نام های اشاره شده گفت: سایر نام ها با ترکیب امیر یا علی مانند: محمد علی و... مشمول این طرح نمی شوند.

معاون اجرایی شرکت رجا در مورد اجرای پروتکل های بهداشتی در قطار های رجا گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی با شعار سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل های بهداشتی اعم از: کنترل شرایط سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطار ها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی نماینده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و ... شروع و اجرایی نموده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6637

به "تخفیف 30 درصدی رجا با طرح میلاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 30 درصدی رجا با طرح میلاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید