ترزیچ: احساس غرور می کنیم، هالند فوق العاده است

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی بوروسیا دورتموند پس از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از مهاجم نروژی خود تمجید کرد.

ترزیچ: احساس غرور می کنیم، هالند فوق العاده است

به گزارش خبرنگاران، ادین ترزیچ که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میهمان خود سویا تن به تساوی 2-2 دادند، اما در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسیدند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند، گفت: حس فوق العاده ای داریم و از اینکه در بین هشت تیم برتر اروپا هستیم، خیلی شادمانیم.

وی در تمجید از ستاره نروژی اش که در این بازی هر دو گل دورتموند را به ثمر رساند، گفت: هالند فوق العاده است. او بهترین گلزن ما و سرشار از اعتماد به نفس است. از تک تک بازیکنانم تشکر و به این تیم خیلی افتخار می کنم.

سرمربی دورتموند توضیح داد: شروع خوبی نداشتیم و در شروع بازی آشفته بودیم. پاس های بدی در شروع بازی دادیم و همین باعث شد آرامش لازم را نداشته باشیم، اما در ادامه بهتر شدیم و برای هر توپ جنگیدیم.

ترزیچ اعلام کرد: احساس غرور می کنیم که از این مرحله گذر کردیم و از این بابت شادمان هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6699

به "ترزیچ: احساس غرور می کنیم، هالند فوق العاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترزیچ: احساس غرور می کنیم، هالند فوق العاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید