تشدید مسائل مردم با سهمیه بندی بنزین

به گزارش پرسینا بلاگ، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سهمیه بندی بنزین با توجه به پراکندگی و بعد مسافت شهرها و روستاهای این استان چالش های جدی برای مردم این منطقه ایجاد نموده است.

تشدید مسائل مردم با سهمیه بندی بنزین

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، احمدعلی موهبتی در نشست تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان که با حضور محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در استانداری برگزار گردید، گفت: سهمیه بندی بنزین مسائل زیادی را برای مردم سیستان و بلوچستان به وجود آورده است که باید تدبیر ویژه ای در این رابطه از سوی مسئولان اتخاذ گردد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، وی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان با توجه به نجابتی که داشتند در زمینه سهمیه بندی بنزین از خودشان خویشتنداری نشان دادند و حرکت هنجارشکنانه ای انجام ندادند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان 188 هزار و 222 کیلومتر مربع وسعت دارد که با توجه به بعد مسافت سهمیه بندی بنزین مردم را با مسائل جدی رو به رو نموده است.

وی ادامه داد: 60 لیتر سهمیه برای استانی همچون سیستان و بلوچستان با این گستره طولانی قطعا جوابگوی احتیاج مردم نیست و مسائلی را به وجود خواهد آورد.

موهبتی توضیح داد: بسیاری از کالاها از جمله میوه و سبزیجات از طریق وانت های بنزین سوز حمل می گردد که این امر در قیمت ها تاثیرگذار خواهد بود.

وی اعلام کرد: سیستان و بلوچستان را باید متفاوت از سایر نقاط کشور دید و برای آن سهمیه ای خاص در نظر گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بعضی از خودروهایی که مردم این استان خریداری نموده اند دارای سوخت سی ان جی هستند که سهمیه سوخت آنها تنها 30 لیتر است و با توجه به نبود صندلی های سی ان جی و فقدان گاز شهری باید برای آن چاره اندیشی گردد.

وی توضیح داد: ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان بسیار ضعیف و این مشکل را دوچندان نموده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2558

به "تشدید مسائل مردم با سهمیه بندی بنزین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید مسائل مردم با سهمیه بندی بنزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید