تماس تلفنی مسئولان اتحادیه جهانی با فدراسیون کشتی ایران

به گزارش پرسینا بلاگ، بعد از تماس تلفنی یکی از مسئولان اتحادیه جهانی با فدراسیون کشتی ایران باید دید تدبیر آنها برای حضور تیم های کشتی ایران در مسابقات گزینشی المپیک چه خواهد بود.

تماس تلفنی مسئولان اتحادیه جهانی با فدراسیون کشتی ایران

به گزارش خبرنگاران، بعد از دریافت میزبانی گزینشی آسیایی ها از چین، اتحادیه جهانی کشتی کشور قرقیزستان را به عنوان کشور برگزارکننده این رقابت ها انتخاب کرد که طی روزهای گذشته این کشور نیز از برگزاری مسابقات انصراف داد تا اتحادیه جهانی باز هم میزبان جدیدی را معرفی کند.

موضوع اماً صرفا محدود به معرفی میزبان جدید برای مسابقات گزینشی قاره ای نیست، بلکه برخی کشورها از جمله ایران به شدت درگیر ویروس کرونا شده اند و عملاً برای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران امکان اعزام به خارج از کشور در شرایط فعلی وجود ندارد، ضمن اینکه شرایط پروازی نیز در این میان تأثیر زیادی دارد.

به همین دلیل و برای جلوگیری از شیوع ویروس بین ملی پوشان، اردوی تیم های ملی آزاد و فرنگی کشورمان نیز از روز شنبه به طور کلی تعطیل شد.

بعد از این شرایط، روز گذشته یکی از سران اتحادیه جهانی تماسی با فدراسیون کشتی ایران داشت تا از آخرین شرایط کشورمان در رابطه با حضور در مسابقات گزینشی مطلع شود که شرایط کنونی برای وی شرح داده شد.

باید دید با توجه به اینکه ایران در دو رشته آزاد و فرنگی 6 سهمیه نگرفته و حضورش در مسابقات گزینشی اول و دوم الزامی است، آیا اتحادیه جهانی تدبیری اتخاذ خواهد کرد تا مسابقات گزینشی بدون کشتی گیران ایرانی برگزار نشود، باید دید مسابقات به تعویق خواهد افتاد یا اینکه فکر دیگری لحاظ خواهد شد.

+

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3580

به "تماس تلفنی مسئولان اتحادیه جهانی با فدراسیون کشتی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس تلفنی مسئولان اتحادیه جهانی با فدراسیون کشتی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید