شرح مسئول صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها در خصوص ارسال مدارک به AFC

به گزارش پرسینا بلاگ، مسئول صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ توضیحاتی در خصوص ارسال مدارک باشگاه ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد.

شرح مسئول صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها در خصوص ارسال مدارک به AFC

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران سهیل مهدی گفت: هر ساله باشگاه های متقاضی اخذ مجوزحرفه ای ضروری است مدارک مرتبط با این امر را آماده و به وسیله سامانه معین شده به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

مسئول صدور مجوز حرفه ای فوتبال ایران اضافه نمود: در رابطه با بحث حرفه ای سازی و اشاره به باشگاه هایی که خصوصی نیستند طبق تصمیم اخیر دولت، همه سازمان های دولتی حق یاری به باشگاه های حرفه ای فوتبال را ندارند.

وی فوتبال ایران اظهار داشت: با توجه به فرصت اعطایی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه های ایرانی اخیرا کارشناسان و پیشکسوتان محترم فوتبال کشور در این خصوص اظهار نظرات مختلفی انجام داده اند که در این خصوص برای تنویر افکار عمومی باید به نکات مهمی در این رابطه اشاره کنیم.

مهدی تاکید نمود: صحت و سقم همه مدارک را مدیرعامل باشگاه از لحاظ حقوقی و قانونی تضمین نموده و ارائه هرگونه اطلاع خلاف واقعیت در مسئولیت خود باشگاه است.

وی تاکید نمود: دوستان و کارشناسان بزرگوار فوتبال کشور، فرصت یک ماهه اعطا شده به فوتبال ایران که به گواه رای های صادره در AFC تا به حال برای هیچ کشوری اتفاق نیفتاده و تنها با جلسات مکرر و پافشاری مسئولین رده بالای فدراسیون میسر شده، تنها فرصتی است که باشگاه های ما بتوانند هرچه بهتر کیفت مدارک اعطایی را به AFC ارتقا بخشیده و در زمینه ساختارسازی ، پرسنلی ، آموزشگاه ، اقتصادی و ... مقدمات سازوکار حضور در آسیا را هرچه بهتر فراهم کنند و فی الواقع تعبیر ما از حرفه ای شدن تنها ساختن استادیوم و سالن های تمرین و تزریق پول فراوان برای قراردادهای نجومی و دستمزدهای بالا نیست.

مسئول صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ اضافه نمود: در روز های اخیر یکی از موضوعات پیش آمده که خلاف واقعیت است و در رسانه های نوشتاری بسیار به آن پرداخته شده موضوع سندسازی است. در این رابطه لازم به شرح است، مسئولیت همه مدارک ارسالی برعهده باشگاه است و کمیته صدورمجوز وظیفه نظارت و ارزیابی مدارک صادر شده از سوی باشگاه ها را به عهده دارد.

وی توضیح داد: این بحث در شرایطی اعلام شد که منطقی ترین روش های درآمد زایی باشگاه ها را که در جهان به عنوان حقوق یک باشگاه حرفه ای است از آنان دریغ نموده ایم. پس بهتر است بدانیم تجاری سازی اولویت بر خصوصی سازی دارد و چه بسا باشگاهای تحت پوشش شرکت های سهامی عام از جمله فولاد مبارکه سپاهان، فولاد اهواز، ایران خودرو و سایپا در صورتی که فرصت تجاری سازی را در فوتبال پیدا کنند با ظرفیت نیروی کارشناسی که در صنعت خود دارند تبدیل به غول های فوتبال آسیا می شوند.

مهدی تاکید نمود: این امر می تواند رسالت مدیریت فوتبال کشور باشد تا در آینده ای نزدیک بتوانیم در سیستم رو به رشد فوتبال آسیا پیشرو بوده و استعدادهای درخشان فوتبال کشور را سرمایه رشد و توسعه ساختار حرفه ای فوتبال در کشورمان کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3413

به "شرح مسئول صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها در خصوص ارسال مدارک به AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح مسئول صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها در خصوص ارسال مدارک به AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید