تکمیل پرونده های گیاه پزشکی بیش از 200 درخت کهنسال و 400 درخت احتیاج به توجه

به گزارش پرسینا بلاگ، شهردار منطقه 11 تهران از تکمیل پرونده های گیاه پزشکی بیش از 200 درخت کهنسال و 400 درخت احتیاج به توجه در بخش مرکزی شهر تهران اطلاع داد.

تکمیل پرونده های گیاه پزشکی بیش از 200 درخت کهنسال و 400 درخت احتیاج به توجه

به گزارش خبرنگاران، نصراله آبادیان با بیان این که بیش از 38 هزار درخت در محدوده این منطقه موجود است، گفت: مرکزتحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز به منظور تکمیل فرایند اقدامات برای درختان کهنسال و درختان احتیاج به توجه از ابتدای سال طی دو مرحله پفراینده گیاه پزشکی درختان را تکمیل نموده است.

آبادیان اضافه نمود: درابتدای سال99 درختان کهنسال و درختان احتیاج به توجه درسطح منطقه توسط کارشناسان مرکز تام شناسایی و برای هر درخت پفراینده گیاه پزشکی در بایگانی مرکز تام تهیه شد که در این راستا اقداماتی مانند کنترل آفات وبیماری هاو همچنین تقویت وتیمار درختان رو به زوال و آسیب دیده بر اساس احتیاجشان انجام شد.

شهردار منطقه 11 ادامه داد: تمامی مراحل بازدید و اقدامات اجرا شده برای هر درخت شامل نمونه برداری و آزمایشات به خاتمه رسید و درشش ماه دوم سال نیز مرکز تام این منطقه به منظور تکمیل اقدامات نیم سال اول برای درختان مذکور اقداماتی نظیر چالکود، هرس وحذف شاخه های خشک و آفت زده و بیمار، روغن پاشی درختان زیتون، توت، نارون (کانون آلودگی آفات)، یخ آب زمستانه و باندینگ (کانون آلودگی سوسک برگخوار نارون)،کندوکوب واصلاح تشتک برای تکمیل پفراینده های گیاه پزشکی درختان انجام دادند. همچنین تمامی اقدامات ومراحل اجرا شده زیر نظرکارشناسان مرکز تام اجرا شده و مراحل کار نیز با ذکرتاریخ ونوع عملیات برای هر درخت در پفراینده های گیاهپزشکی برای بهره مندی درسال های آینده ثبت شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، به گفته آبادیان، در محدوده این منطقه 38409 درخت وجود دارد که از این تعداد 206 درخت کهنسال و 401 درخت احتیاجمند توجه هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6845

به "تکمیل پرونده های گیاه پزشکی بیش از 200 درخت کهنسال و 400 درخت احتیاج به توجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پرونده های گیاه پزشکی بیش از 200 درخت کهنسال و 400 درخت احتیاج به توجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید