ثبت نام بیست و چهارمین دوره مسابقات نادکاپ شریف تمدید شد

به گزارش پرسینا بلاگ، ثبت نام بیست و چهارمین دوره مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی با موضوع علوم نوین نادکاپ تا 22 بهمن ماه تمدید شد.

ثبت نام بیست و چهارمین دوره مسابقات نادکاپ شریف تمدید شد

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، نادکاپ شریف یک رویداد علمی تفریحی است که دانش آموزان می توانند طی مسابقه به تمرین خود اتکایی و اعتماد به نفس پرداخته و از یادگیری بازی محور لذت ببرند. از اهداف مهم این رویداد آموزش مهارت محور، پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و تقویت هویت ملی و فرهنگی دانش آموزان با تاکید بر نیازسنجی و توانمندی های علمی و عملی داخلی و تجربه کار گروهی شیرین بوده و یکی از با سابقه ترین مسابقات دانش آموزی در کشور شناخته می گردد.

ثبت نام بیست و چهارمین دورهٔ نادکاپ شریف که از متنوع ترین مسابقات حوزه دانش آموزی سطح کشور است و با شعار آینده تو بساز از 21 دی ماه شروع و تا 15 بهمن ماه ادامه داشت به دلیل استقبال از ثبت نام تا 22 بهمن ماه تمدید شد.

این دوره از مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی (نادکاپ شریف) در روز های 15 و 16 اسفند ماه در 15 موضوع علمی آموزشی متفاوت و در قالب 76 رشته در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. از بخش های مختلف این مسابقه می توان به هوافضا، رباتیک، نانوشیمی، زیست فناوری، آینده پژوهی، طراحی سه بعدی، کمیکار، برنامه نویسی، روبیک، چرتکه، نجوم و... اشاره نمود.

علاقه مندان به حضور در این رقابت ها در رده سنی 4 تا 18 سال در سراسر ایران می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی nadcup.sharif.ir و یا تماس با شماره تلفن 66197290-021 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام کنند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3302

به "ثبت نام بیست و چهارمین دوره مسابقات نادکاپ شریف تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بیست و چهارمین دوره مسابقات نادکاپ شریف تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید