جابجایی 81 هزارتن کالا در استان اردبیل

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/اردبیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی 81 هزار تن کالا از گمرکات اردبیل اطلاع داد.

جابجایی 81 هزارتن کالا در استان اردبیل

علی رحمتی 17 فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این میزان کالا در بازه زمانی 25 اسفند 98 تا 15 فروردین 99 جابجا شده است.

وی با قدردانی از کوشش های شبانه روزی رانندگان سختکوش و فعالان حوزه حمل و نقل اعلام کرد: شرایط حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است و آرامش بر این بخش حاکم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از 7 هزارو 800 دستگاه ناوگان باری در استان اردبیل فعال هستند.

رحمتی یادآور شد: 11 هزار و 400 راننده پرکوشش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می نمایند و در این مدت 6 هزار بارنامه نیز صادر شده است.

وی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را اعلام کرد و اضافه نمود: حمل کالاها و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3974

به "جابجایی 81 هزارتن کالا در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی 81 هزارتن کالا در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید