جزئیات ورود کرونای هندی به آبادان ، بیمار قرنطینه شد

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی یک بیمار مبتلا به کرونای هندی در شهرستان آبادان اطلاع داد.

جزئیات ورود کرونای هندی به آبادان ، بیمار قرنطینه شد

به گزارش خبرنگاران، فرهاد ابول نژادیان گفت : در چند روز گذشته یک نفر مسافر تبعه هندی از مبدأ امارات وارد فرودگاه شیراز و پس از آن راهی آبادان می گردد.

وی اضافه کرد: در همان بدو ورود به شیراز از این مسافر تست کرونا گرفته می گردد و پس از مثبت شدن تست وی، به وسیله دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مثبت بودن تست این فرد به خوزستان اعلام می گردد که بلافاصله این شخص در قرنطینه قرار می گیرد و برای اطمینان بیشتر، یک نفر نیروی حراست نیز بر در منزل وی مستقر می گردد.

ابول نژادیان ادامه داد: نمونه تست NGS این فرد برای اطمینان از تشخیص نوع جهش یافته این ویروس به آزمایشگاه مرجع تهران ارسال شد که پس از آنالیز های لازم معین شد که این بیمار به ویروس موتاسیون یافته کرونای هندی مبتلاست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توضیح داد: به دلیل مراقبت ها و قرنطینه این شخص و تمام اطرافیان وی تا به امروز به جز این مورد، هیچ نمونه مشکوک دیگری از این نوع ویروس در استان خوزستان شناسایی نشده است.

وی تأکید کرد: از هم استانی ها درخواست می گردد تا همچنان شیوه نامه های بهداشتی را در بالاترین سطح رعایت نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7233

به "جزئیات ورود کرونای هندی به آبادان ، بیمار قرنطینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ورود کرونای هندی به آبادان ، بیمار قرنطینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید