جزییات دو سیاست حمایتی جدید دولت از بنگاه های تولیدی

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: وزیر امور مالی و دارایی دو مصوبه مهم شورای عالی هماهنگی مالی سران قوا در زمینه سیاست های حمایتی مالیاتی دولت از بنگاه های تولیدی را تشریح کرد.

جزییات دو سیاست حمایتی جدید دولت از بنگاه های تولیدی

به گزارش خبرنگاران فرهاد دژپسند با بیان اینکه ما در امسال از یک سو بحث جهش فراوری را به عنوان شعار سال و از سوی دیگر، بحث مبارزه با تبعات منفی همه گیری کرونا را داریم، گفت: اقتضای توجه به این دو امر مهم این است که ضمن مراعات حال فعالان مالی، در بحث مالیات باید به درآمد های مالیاتی برای رها سازی بودجه از نفت و تامین احتیاج های کشور تکیه کنیم و به همین سبب، یکسری مصوبات را از شورای عالی هماهنگی مالی سران قوا گرفتیم که می تواند در فارغ نمودن بخش خصوصی و فعالان مالی از بعضی دغدغه ها و همچنین افزایش درآمدهای دولت، معین کننده باشد.

دژپسند با اشاره به مساله جرایم سنگین مالیات معوق فعالان مالی و درآمد 10 هزار میلیارد تومانی سال گذشته دولت با بخشودگی این جرایم، در صورت تسویه اصل مالیات، گفت: امسال هم با توجه به تجربه پیروز سال گذشته، از شورای عالی هماهنگی مالی سران قوا مصوبه ای گرفتیم که ما می توانیم امسال هم جرایم معوق مالیاتی را ببخشیم.

در امسال البته یک کار دیگر را هم نموده ایم که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا، دامنه این بخشودگی را از بنگاه های فراوریی، به بنگاه های فراوری کالا و خدمات گسترش دادیم تا مودیان بیشتری مشمول این بخشودگی بشوند و بتوانیم از درآمد بیشتری برخوردار شویم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4720

به "جزییات دو سیاست حمایتی جدید دولت از بنگاه های تولیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات دو سیاست حمایتی جدید دولت از بنگاه های تولیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید