حمله کیهان به برنامه 90 و حمایت از میثاقی

به گزارش پرسینا بلاگ، کیهان نوشت: محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی روز گذشته در گفت و گویی با خبرگزاری ایسنا برنامه این فراکسیون برای برگزاری جلسه ای با رئیس سازمان صدا و سیما جهت پخش مجدد برنامه 90 اطلاع داد. وی در صحبت های خود یادآور شد: پخش مجدد برنامه 90 یک مطالبه مردمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. شعار مجلس یازدهم شفاف سازی است. برنامه 90 هم برنامه ای بود که بسیاری از مسائل و معضلات و زد و بند ها در فوتبال را آشکار می کرد و مردم هم از آن رضایت داشتند. با توجه به مطالبه مردمی ما به دنبال رایزنی با مدیران صدا و سیما هستیم تا مجددا این برنامه پرمخاطب با مجری گری شخص آقای فردوسی پور به آنتن بر شود.

حمله کیهان به برنامه 90 و حمایت از میثاقی

رئیس فراکسیون ورزش مجلس همچنین عنوان داشت در این رابطه فراکسیون ورزش جلسه ای با رئیس سازمان صدا و سیما برگزار خواهد نمود. تاکید ما بر این است که نقاط ضعف برنامه 90 رصد شده و به دنبال اصلاح باشند، اما از نقاط مثبت آن استفاده نموده و مجددا برنامه 90 در تلویزیون پخش گردد. امیدواریم این اتفاق در آینده نزدیک رخ دهد.

درخصوص صحبت های آقای فروردین گفتنی ها فراوان است، ولی به صورت خلاصه می توان به چند مورد اشاره داشت:

1- آقای فروردین که سابقه مربیگری در تیم فوتبال قشقایی شیراز را در کارنامه اش دارد چه خوب است این موضوع را روشن نمایند که با کدام آمار و ارقام متوجه شده اند پخش مجدد برنامه 90 یک مطالبه مردمی است؟! زیرا شواهد و قرائن نشان می دهد مطالبه جامعه ورزش مهار فساد و مبارزه با دلالی افسارگسیخته است که نِمود آن در پرونده ویلموتس بود که آنالیز اش در برنامه فوتبال برتر با استقبال اهالی فوتبال رو به رو شد!

2- مردم از مسئولان انتظار دارند با توجه به ظرفیت بزرگ ورزش ایران در جهت تحول و پیشرفت ساختاری برنامه ریزی نمایند نه اینکه بازگشت برنامه ای که بیشتر مواقع کارش ایجاد تفرقه، راه انداختن جنجال، حاشیه پردازی، تحقیر افراد و حرمت شکنی، غربزدگی و... بود، دغدغه آن ها بگردد!

3- رهبر انقلاب در پیامی به مناسبت شروع به کار مجلس یازدهم عنوان داشتند که مجلس با نمایندگان کارشناس، فعال و پاکدست در رأس امور خواهد بود. حالا انتظار از امثال آقای فروردین که خودشان دستی در عالم ورزش داشتند این است که به مانند یک کارشناس رفتار نمایند و به درد های ورزش بپردازند نه اینکه خواسته یا ناخواسته تحت تاثیر القائات دیگران و حاشیه پردازان حرفه ای اظهاراتی را مطرح نمایند که درد اصلی ورزش به کلی فراموش گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4913

به "حمله کیهان به برنامه 90 و حمایت از میثاقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله کیهان به برنامه 90 و حمایت از میثاقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید