حواشی انتخاب داور ما را نگران کرد، استقلال یک بازیکن خطرناک ندارد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری آنلاین قبل از بازی پرسولیس و استقلال تهران گفت: فوتبال یاری خوبی به مردم نموده است که بخشی از مسائل را فراموش نمایند. خوشحالم که جزوی از این فوتبال هستم و به فراموش شدن مسائل بیماری و مالی یاری می کنم.

حواشی انتخاب داور ما را نگران کرد، استقلال یک بازیکن خطرناک ندارد

سرمربی پرسپولیس شرایط برد در دربی را برشمرد و اضافه نمود: دربی همواره حساس بوده است. تیمی که بتواند از موقعیت هایش خوب استفاده کند و تمرکزش روی بحث فنی باشد، پیروز می گردد. تیم ما آمادگی لازم را دارد و در شرایط خیلی خوبی هستیم.

گل محمدی درباره تیم استقلال تاکید نمود: استقلال تیم خوبی است و خط حمله قدرتمندی دارد. باید در کار دفاعی دقت کنیم تا لطمه نخوریم.

وی سپس با اشاره به حواشی انتخاب داور دربی، ادامه داد: امیدوارم بازی جوانمردانه ای باشد. اتفاقاتی که رخ داد اتفاقات خوبی نبود. هر سه داور که نامشان برای دربی مطرح شد، داوران خوبی هستند و به آنها ایمان و اعتقاد داشتم. ولی با اتفاقی که افتاد شان و شخصیت و اعتبار داوری را با دستان خودمان زیر سئوال بردیم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: همه می دانیم شرایط داوران از نظر اقتصادی و صندلی سخت است. با این کارها بیشتر به صندلیشان لطمه می زنیم. این اتفاقات جای تاسف داشت و نباید قبل از دربی رخ می داد. اینکه کمیته داوران از انتخاب داور دربی اطلاع نداشته باشد آدم را نگران می نماید و باید بیشتر به این مسائل پرداخته گردد. برای پیغام حیدری آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم او ستاره میدان باشد.

وی راجع به عدم حضور تماشاگران برای این بازی اضافه نمود: واقعا حیف است که طرفدارانمان را نداریم. بازی های خوبی داشتیم و بردهای زیادی کسب کردیم. دوست داشتیم طرفداران باشند مخصوصا این بازی که دربی است و طرفداران نباشند جذابیت چندانی هم ندارد. به هر حال برایشان در این روزها آرزوی سلامتی دارم.

گل محمدی درباره مخالفت با برگزاری دربی در این زمان توضیح داد: متاسفانه برنامه ریزی فدراسیون و سازمان لیگ طوری بود که هیچ توجهی به تیم هایی که در لیگ قهرمانان بازی می نمایند نشده است.

وی یادآور شد: سه ماه است که فقط تمرین می کنیم. سه ماه قبل از آن هم تعطیل بود. قبل از این دوره هم هفت ماه بازی داشتیم و همین زمان ها باعث شد تا لیگ فرسایشی گردد. متاسفانه زمان انجام بازی حذفی از تیم ها گرفته می گردد.

گل محمدی تاکید نمود: بحث من لیگ قهرمانان آسیا بود. برداشت کادر فنی پرسپولیس اینگونه بود که اگر فرصت بیشتری برای آماده سازی در لیگ قهرمانان پیدا می کردیم بهتر بود. برنامه ریزی فعلی، کار را برای تیم های ایرانی واقعا سخت نموده است. این مسائل تیم ها را اذیت می نماید اما تمام دغدغه من مربوط به لیگ قهرمانان آسیا بود.

یحیی در مورد اینکه آیا فکر می نماید دربی در زمان قانونی به اتمام برسد یا به وقت های اضافه و پنالتی کشیده گردد، گفت: نمی دانم چه پیش می آید.

گل محمدی درباره کار سخت خط دفاعی این تیم مقابل شیخ دیاباته از استقلال گفت: فکر می کنم از لحاظ فردی مدافعان خیلی خوبی داریم. بهترین های خط دفاعی در پرسپولیس هستند وگرنه قهرمان نمی شدند. امیدوارم فردا روز خوبشان باشد. استقلال هم فقط دیاباته را ندارند بلکه قائدی و مطهری هم هستند که بازیکنان خطرناکی هستند.

سرمربی پرسپولیس در سرانجام گفت: برای بازی فردا مصدوم نداریم. خوشبختانه شرایط بازیکنان خیلی خوب است و از لحاظ تیمی بهترین ایران هستیم. قهرمان هستیم و مدافع تصاحب جام در همین بازی ها که برای رسیدن به آن کوشش می کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5149

به "حواشی انتخاب داور ما را نگران کرد، استقلال یک بازیکن خطرناک ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواشی انتخاب داور ما را نگران کرد، استقلال یک بازیکن خطرناک ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید