خبرنگاران افزایش آمار کرونا با بازگشایی برخی ایالت های آمریکا

به گزارش پرسینا بلاگ، نیویورک- خبرنگاران- آمریکا بر خلاف تصمیم مقامات این کشور برای بازگشایی اقتصادی و از سرگیری فعالیت ها، شاهد افزایش تامل شدنی موارد ابتلا به کووید-19 است.

خبرنگاران افزایش آمار کرونا با بازگشایی برخی ایالت های آمریکا

رادیو ملی آمریکا روز سه شنبه گزارش داد از هفته گذشته، تعداد افرادی که آزمایش کرونای آنها در ایالت فلوریدا مثبت اعلام شده، بالغ بر 1000 نفر در روز بوده است.

روز شنبه در مجموع 1426 مورد تازه ابتلا به کووید- 19 در فلوریدا ثبت شده که بیشترین میزان شناسایی روزانه از اوایل آوریل بوده است.

ان پی آر همچنین افزایش آمار مبتلایان کرونا در ایالت های دیگر آمریکا را نگران کننده خواند و افزود: کارولینای شمالی، تگزاس و کالیفرنیا نیز شاهد فرایند افزایشی افراد گرفتار ویروس کرونا بوده اند.

این گزارش می افزاید: افزایش مبتلایان، این نگرانی را جدی کرده است که با بازشدن مشاغل و خاتمه ماندن در خانه، شیوع دیگر و موج دوم گرفتاری به این ویروس در راه باشد. با این وجود رون دیسانتیس فرماندار فلوریدامدعی شد نباید درباره افزایش تعداد گرفتاران کرونا به دلیل بازگشایی مشاغل در این ایالت بزرگنمایی کرد.

وی گفته است افزایش آزمایش های کرونا دلیل بالا رفتن آمار ابتلا به کووید- 19 است.

با این حال، مری جو ترپکا استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه بین المللی فلوریدا می گوید هرچند افزایش تعداد آزمایش کرونا عامل اصلی افزایش افراد مبتلاست اما خاتمه محدودیت ها، در گسترش ویروس و ابتلای تعداد بیشتری از شهفرایندان موثر بوده است.

بنابر آمار تارنمای وردمتر اینفو شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا تا این ساعت، 2 میلیون و 45 هزار و 549 نفر و شمار جان باختگان آن نیز به 114 هزار و 148 نفر رسیده است.

گسترش اعتراضات و رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی و مسایل بهداشت در میان تظاهرات و ناآرامی ها هم باعث شده است مقام های بهداشت آمریکا از جمله آنتونی فائوچی رییس موسسه ملی بیماری های عفونی ایالات متحده درباره احتمال ایجاد موج دوم کرونا هشدار دهند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4628

به "خبرنگاران افزایش آمار کرونا با بازگشایی برخی ایالت های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش آمار کرونا با بازگشایی برخی ایالت های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید