خبرنگاران این قسمت پرسپولیس؛ قهرمان وارد می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- قهرمان چهار دوره اخیر مسابقات لیگ برتر در فصل جدید هم به دنبال تثبیت عنوان خود خواهد بود.

خبرنگاران این قسمت پرسپولیس؛ قهرمان وارد می گردد

به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر 24 ساعت دیگر آغاز می گردد و پرسپولیس در اولین ملاقات باید به مصاف سایپا برود. این ملاقات در استادیوم دستگردی به انجام می رسد. سرخپوشان تهرانی برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی به این فصل وارد می شوند و امیدوارند بازهم از عنوان خود دفاع نمایند.

ماجرای پرسپولیس با الباقی تیم ها کمی متفاوت است. آنها مدتهاست با خریدهای جدید خود وارد رقابت رسمی شدند و توانستند به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود نمایند. خریدهایی که دیگر همه با آنها آشنا هستند. بازیکنانی که خیلی ها به جذبشان انتقاد داشتند و آنها را در حد پرسپولیس نمی دانستند اما در عمل شاهد این بودیم که همین نفرات برای دومین بار پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساندند. نام این بازیکنان را بار دیگر برایتان تکرار می کنیم و در کنار آنها به دیگر بازیکن جدید تیم یعنی محمد شریفی هم باید اشاره کنیم: حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، عیسی آل کثیر، آرمان رمضانی، علی شجاعی و میلاد سرلک.

در سوی مقابل بازیکنانی هم از جمع پرسپولیس جدا شدند. ابتدا علیرضا بیرانوند، علی علیپور، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی و کریستین اوساگونا از مدتها پیش جدا شدند و به تازگی چند مهره کارآمد تیم هم از پرسپولیس رفتند. شجاع خلیل زاده و محمد نادری با حداکثر شایعات راهی الریان و استقلال شدند و حسابی طرفداران پرسپولیس را آزرده خاطر کردند.

سرخپوشان تهرانی بعد از فینالیست شدن در آسیا حواشی مدیریتی زیادی را پشت سر گذاشتند. مهدی رسول پناه صحبت های عجیبی را به صورت پنهانی علیه یحیی گل محمدی و بازیکنان تیم عنوان نمود و همین مساله باعث برکناری اش شد. بعد از او جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید معرفی گردید و ابراهیم شکوری هم معاون اجرایی باشگاه شد. در ادامه بحث ماندن و رفتن بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ هم مطرح بود. بشار به هر سختی ماندنی شد و رادو هم قرار است به زودی برگردد. در دیگر سو عیسی آل کثیر به خاطر خوشحالی اش در لیگ قهرمانان فعلا محروم است و نمی تواند تیمش را همراهی کند.

مهمترین علامت سوال درباره ترکیب پرسپولیس جانشین شجاع خلیل زاده است. احتمالا سید جلال حسینی گزینه نخست خواهد بود اما شنیده می گردد میلاد سرلک و احسان حسینی نیز شانس قابل توجهی برای بازی در کنار محمدحسین کنعانی زادگان دارند.

یحیی گل محمدی تیمش را برای آغاز لیگ چندان تحت فشار قرار نداد. آنها سه بازی محبت آمیز را برگزار کردند. ابتدا پرسپولیس با نتیجه دور از انتظار سه بر صفر به مس رفسنجان باخت. این تیم در گام بعدی با همین نتیجه ملوان بندرانزلی را شکست داد و در نهایت برد سه بر 2 مقابل گل گهر سیرجان و تیم امیر قلعه نویی از راه رسید. حالا همه منتظرند تا قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر در برابر سایپا کار خود را رسما در لیگ بیستم آغاز کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5712

به "خبرنگاران این قسمت پرسپولیس؛ قهرمان وارد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران این قسمت پرسپولیس؛ قهرمان وارد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید