خبرنگاران تهدید امنیتی، مجلس نمایندگان آمریکا را تعطیل کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، نیویورک- خبرنگاران- مجلس نمایندگان آمریکا نشست روز پنج شنبه خود را به دنبال هشدارهای وزارت امنیت داخلی و اف بی آی، لغو کرد.

خبرنگاران تهدید امنیتی، مجلس نمایندگان آمریکا را تعطیل کرد

به گزارش خبرنگاران، پلیس کنگره صبح چهارشنبه در اطلاعیه ای هشدار داد که اطلاعاتی دارد که نشان می دهد بعضی از افراط گرایان قصد حمله به اعضای کنگره یا ساختمان آن را دارند.

پس از آن، پلیس فدرال و همچنین وزارت امنیت داخلی عصر چهارشنبه این هشدارها را تقویت کردند و گفتند افراط گرایان در خصوص برنامه های کنترل کنگره و برکناری نمایندگان دموکرات در 4 مارس یا حدود آن بحث نموده اند.

این موضوع باعث شد تا مجلس نمایندگان، رای گیری روز پنج شنبه خود را لغو کند.

تارنمای آکسیوس اظهار داشت دولت و مجریان قانون به عنوان اهداف احتمالی گروه های افراطی ذکر شده اند که ممکن است از اجتماعات عمومی برای خشونت سوء استفاده نمایند.

این گزارش می گوید انگیزه این گروه ها تقلب در انتخابات و سایر تئوری های توطئه پیرامون انتقال ریاست جمهوری است. همچنین به یک تئوری توطئه گروه کیوانان اشاره شده است که می گوید ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا در تاریخ 4 مارس- تاریخ برنامه های حملهاحتمالی- افتتاح می شود یا در 20 مه با یاری ارتش ایالات متحده به قدرت باز می شود.

گزارش اف بی آی و امنیت داخلی آمریکا بر این باور است که گروه های افراطی همچنین تهدید نموده اند که از مواد منفجره برای کشتن هر چه بیشتر اعضای کنگره در طی نشست مشترک دولت و کنگره استفاده خواهند کرد.

یورش به کنگره برای نخستین بار در 17 دی ماه رخ داد که دونالد ترامپ در فراخوانی، طرفداران خود را به پایتخت کشاند و پس از آن، از آنها خواست به کنگره بروند و صدای مخالفتشان را با پیروزی بایدن به گوش نمایندگان برسانند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6657

به "خبرنگاران تهدید امنیتی، مجلس نمایندگان آمریکا را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تهدید امنیتی، مجلس نمایندگان آمریکا را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید