خبرنگاران دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در میامی 170 درصد افزایش یافت

به گزارش پرسینا بلاگ، شاهرود- خبرنگاران- فرمانده انتظامی میامی گفت: دستگیری و مبارزه قاطع با خرده فروشان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال در این شهرستان 170 درصد افزایش داشت.

خبرنگاران دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در میامی 170 درصد افزایش یافت

سرهنگ دوم حسین عجم روز آدینه در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود : از ابتدای سال تا به امروز بیش از 35 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی میامی گفت : باتوجه به شرایط مالی کشور و تورم موجود ، به همت مردم و تلاشگران نیروی انتظامی شهرستان سرقت های اجرا شده در سطح شهرستان افزایشی نداشته است.

وی با بیان اینکه کشف کالای قاچاق در این شهرستان 45 درصد افزایش داشته ، توضیح داد: مقابله با کالای قاچاق با توجه به سفارش های رهبر معظم انقلاب و در راستای تحقق شعار سال در اولویت این نیرو قرار گرفته است.

سرهنگ دوم عجم با بیان اینکه یکی از دغدغه های مسئولان کاهش تصادفات جاده ای است، اظهارداشت : تصادفات در سطح این شهرستان 35 درصد کاهش یافت .

وی ادامه داد : متوفیان تصادفات جاده ای 19 درصد و مصدومان نیز 31 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی میامی ضمن سپاس از همراهی مردم در پیشگیری از جرائم ،توضیح داد: مردم به عنوان یک پلیس افتخاری می توانند جهت انتقاد،شکایت و تقدیر از نیروهای انتظامی با شماره 197 تماس بگیرند.

وی گفت : در هفته نیروی انتظامی 15 برنامه برگزار گردید که اهدای خون ، رژه موتور سواران قانونمند ملاقات با امام آدینه ، عطر افشانی گلزار شهدای میامی از مهمترین برنامه ها محسوب می گردد .

شهرستان میامی با جمعیتی حدود 40 هزار تن در شرق استان سمنان با 2 بخش کالپوش و مرکزی قرار گرفته است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5608

به "خبرنگاران دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در میامی 170 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در میامی 170 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید