خبرنگاران سال شبکه سه با عصر جدید تحویل می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- برنامه عصر جدید با حال و هوای بهاری روزهای پنج شنبه 28 اسفند و آدینه 29 اسفند از ساعت 19 روی آنتن می رود. همچنین این برنامه شنبه 30 اسفند از ساعت 10 صبح، آغاز سال جدید را جشن می گیرد.

خبرنگاران سال شبکه سه با عصر جدید تحویل می گردد

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه های سیم آخر، عصرجدید، زوجی نو، ستاره ساز و شوخی شوخی در ایام نوروز با مخاطبان خود همراه می شوند. علاوه بر این برنامه ها، سریال لوتی وهمچنین 15 فیلم سینمایی جدید برای پخش از شبکه سه در نظر گرفته شده است.

زوجی نو از 30 اسفند هر شب ساعت 19:45با اجرای باربد بابایی همراه مخاطبان می گردد. ستاره ساز از 30 اسفند هر شب از ساعت 23:45 با جرای حسین اسدی و عباس قانع و با حضور داوران این مسابقه خداداد عزیزی، فیروز کریمی، سیروس دین محمدی و رضا شاهرودی فضای شاد ورزشی را به تصویر می کشد.

سیم آخر با ساختاری متفاوت فصل جدید را شروع می نماید. در این مسابقه دو گروه همزمان با هم در ساختار جدید سیم آخر با هم رقابت می نمایند.

شوخی شوخی با اجرای عبدالله روا همراه گروهی از هنرمندان حوزه صداپیشگی، گویندگی و نویسندگان طنز در 13 برنامه در ایام نوروز روی آنتن شبکه سه سیما می رود. سمت خدا هر روز ساعت 13:15 با حضور کارشناسان برنامه میزبان مخاطبان خود است.

سریال امنیتی جاسوسی لوتی برای پخش در نوروز 1400 انتخاب شده است و تقلای یکی از سرویس های جاسوسی بیگانه برای ضربه زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را به تصویر خواهد کشید. این سریال در ژانر امنیتی جاسوسی توسط جواد افشار کارگردانی شده و قرار است هر شب از شبکه سه سیما روی آنتن برود. 15 فیلم سینمایی جدید و متنوع نیز برای پخش در ایام نوروز آماده شده است .

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6797

به "خبرنگاران سال شبکه سه با عصر جدید تحویل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سال شبکه سه با عصر جدید تحویل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید