خبرنگاران ساکنان شهر جدید سهند منتظر خبرهای خوش باشند

به گزارش پرسینا بلاگ، تبریز - خبرنگاران - مدیرعامل شهر جدید سهند با اشاره به اتمام عملیات ساخت عظیم ترین پل طرح آزادراه تبریز - سهند گفت: امیدواریم به زودی خبرهای خوش در ارتباط با آزاد راه تبریز- سهند به مردم سهند و تبریز بدهیم و آرزوی دیرینه آنان را جامه عمل بپوشانیم.

خبرنگاران ساکنان شهر جدید سهند منتظر خبرهای خوش باشند

به گزارش آدینه خبرنگاران، عباس مصطفوی در بازدید از آزاد راه تبریز - سهند اضافه نمود: همان طور که قبلا قول داده بودیم، پل کرجان آزادراه تبریز - سهند با کوشش همکاران به اتمام رسید و پل های اسنجان و اندیشه هم طبق زمانبندی اعلام شده، هفته های آینده به اتمام خواهد رسید و با اتمام این سه پل می توان گفت که این آزاد راه نیز در حال تکمیل است.

وی با اشاره به این که پل کرجان عظیم ترین پل آزاد راه تبریز- سهند محسوب می گردد، اظهار کرد: آزاد راه تبریز سهند هشت پل اصلی و خاص داشت که تنها سه پل کرجان، اسنجان و اندیشه مانع اصلی برای عبور و مرور بودند.

وی با اشاره به پیگیری مجدانه استاندار آذربایجان شرقی و نیز نمایندگان استان در مجلس تشریح کرد: افتتاح آزاد راه تبریز- سهند تحول شگرفی در شهر جدید سهند بوجود خواهد آورد و توسعه هرچه بیشتر آن را سبب خواهد شد، به ویژه اینکه در دو سال اخیر نیز در شهر جدید سهند مهاجرت کاملا معکوس بوده است.

مدیرعامل شهر جدید سهند در خصوص مسکن مهر نیز گفت: تمامی مسایل و مسائل مسکن مهر شهر جدید سهند در دو سال گذشته حل شده و توانسته ایم در این مدت سه هزار و 700 واحد مسکن مهر را تحویل متقاضیان بدهیم.

وی با اشاره به این که پرونده مسکن مهر در شهر جدید سهند تقریبا بسته شده است، ادامه داد: اکنون در پی برطرف نواقص ها و استاندارد آسانسورهای مساکن مهر و کیفی سازی محوطه ها هستیم که به زودی به اتمام می رسد.

مصطفوی از برنامه ریزی برای برگزاری جشن اتمام مسکن مهر شهر جدید سهند برای اولین بار در بین شهرهای جدید کشور اطلاع داد و گفت: به علت شیوع کرونا این جشن عقب افتاد که طی ماه های آینده و در زمان مناسب جشن اتمام مساکن مهر در شهر جدید سهند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، عملیات اجرایی آزاد راه تبریز- سهند به طول حدود 20 کیلومتر به عنوان یکی از نیازهای اساسی شهر جدید 200 هزار نفری سهند در جنوب تبریز به صورت مشارکتی در سال 1384 شروع شد.

این محور ارتباطی زمان سفر در جهت 45 دقیقه ای سهند-تبریز را به کمتر از یک سوم و به 15 دقیقه کاهش می دهد.

شهر جدید سهند در 25 کیلومتری جنوب تبریز، چسبیده به شهر تاریخی اسکو و در دامنه سهند از حدود دو دهه قبل میزبان جمعیت سرریز کلان شهر تبریز شد و از نخستین شهرهای جدید کشور است که به دلیل تردد روزانه بیشتر ساکنان این شهر به تبریز به منظور اشتغال، سرعت بخشی به اجرای این طرح احساس می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4847

به "خبرنگاران ساکنان شهر جدید سهند منتظر خبرهای خوش باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساکنان شهر جدید سهند منتظر خبرهای خوش باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید