خبرنگاران شهردار مشهد تذکر گرفت

به گزارش پرسینا بلاگ، مشهد- خبرنگاران- عضو شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه علنی روز دوشنبه این شورا در مورد عدم تایید پیوست زیست محیطی کمربند جنوبی این شهر توسط مشاور پروژه به شهردار مشهد تذکر داد.

خبرنگاران شهردار مشهد تذکر گرفت

در متن تذکر محمد حاجیان شهری آمده است: نتایج مطالعات زیست محیطی طرح کمربند جنوبی به صورت عمومی منشتر شده و احداث آن در مطالعات زیست محیطی رد شده است لذا ضمن تذکر به شهردار یادآور می گردد فشار به مشاور و دستکاری نتیجه مطالعات طرح، هیچ فایده ای جز از دست رفتن اعتبار مجموعه مدیریت شهری ندارد.

طرح آزادراه و کمربند جنوبی مشهد از انتهای بولوار شهید برونسی تا اتوبان مشهد - باغچه به طول 27 کیلومتر طراحی شده بود و ساخت آن از اواخر دهه 70 در دستور کار شهرداری مشهد نهاده شد و پس از انجام مطالعات به پیمانکار واگذار شد.

این طرح که در مرحله نخست آن به طول 12 کیلومتر از انتهای بولوار شهید برونسی تا انتهای بولوار طالقانی به بزرگراه شهید کلانتری متصل می شد حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و هزار و 800 میلیارد ریال برای آن هزینه شده بود اما در تاریخ 27 اسفندماه سال 96 با اعلام دادستان مشهد مبنی بر این که به علت نداشتن پیوست زیست محیطی، هرگونه فعالیت برای ادامه اجرای طرح کمربند جنوبی مشهد تخلف است و با متخلفان برخورد قانونی می گردد از ادامه اجرا بازماند.

در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر مشهد، لایحه آیین نامه رسیدگی به تخلفات بخش حمل و نقل مسافر در پایانه های برون شهری به تصویب رسید.

در این راستا و در اجرای قانون اصلاح لایحه قانونی احداث پایانه های مسافربری و ممنوعیت رفت و آمد اتوبوس های برون شهری در داخل شهر مصوب 1372 و به منظور ایجاد نظم و انضباط و ارتقای خدمات شهرداری مشهد، آیین نامه ساماندهی بخش حمل و نقل مسافر در پایانه های برون شهری تصویب شد.

همچنین امروز لایحه تخفیف هزینه صدور یا تمدید پروانه فعالیت و اشتغال در ناوگان حمل و نقل بار درون شهری مشهد تصویب شد.

بر اساس این مصوبه به شهرداری مشهد اجازه داده می گردد، نسبت به اعمال 50 درصد تخفیف در صدور یا تمدید پروانه فعالیت و اشتغال رانندگان و مالکان خودروهای حمل و نقل بار سبک و سنگین برای گروه های خاص شامل خانواده شهدا، جانبازان، رزمندگان، آزادگان و افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اقدام کند.

تصویب اصلاح لایحه اجرا و تکمیل پروژه بوم پارک کشف رود با قید دو فوریت نیز از دیگر مصوبات این جلسه علنی بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6670

به "خبرنگاران شهردار مشهد تذکر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهردار مشهد تذکر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید