خبرنگاران فعالیت خبرنگاران حرفه ای و توام با حس مسوولیت است

به گزارش پرسینا بلاگ، اردبیل - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فعالیت خبرگزاری جمهوری اسلامی (خبرنگاران) حرفه ای و توام با حس مسوولیت و حضور در همه عرصه های مهم اطلاع رسانی و خبری است.

خبرنگاران فعالیت خبرنگاران حرفه ای و توام با حس مسوولیت است

به گزارش خبرنگاران، سیدناصر اسحاقی روز پنجشنبه در جریان ملاقات با خبرنگاران خبرگزاری خبرنگارانی استان اردبیل به مناسبت روز خبرنگار اضافه نمود: اصحاب رسانه به خصوص خبرنگاران خبرنگاران همواره در هر جایی که لازم بوده، حاضر شده و مسوولانه به وظیفه خود عمل نموده اند.

وی حضور محمود صارمی در افغانستان به عنوان خبرنگار خبرنگاران و شهادت او به هنگام انجام وظیفه خبررسانی را نشانه همین حس مسوولیت بالا مطرح کرد و ادامه داد: هم اکنون نیز خبرنگاران زیادی با همین حس در حال اجرا وظیفه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، انجام وظیفه خبری و اطلاع رسانی در پنج ماهه بعد از شیوع کرونا را یکی دیگر از عرصه های فعالیت مسوولانه خبرنگاران برشمرد و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در این چند ماه کوشش بی نظیر و مثال زدنی از خود نشان دادند.

وی اضافه نمود: خبرنگاران از زمان شیوع کرونا، در خط مقدم مقابله با این پدیده خطرناک قرار دارند و با به خطر انداختن جان خود و با وجود قرار دریافت در معرض تهدید ویروس کرونا، وظیفه خود را انجام داده و در اطلاع رسانی و آگاهی دهی به جامعه کوشیده اند تا سلامت مردم کمتر به خطر بیفتد.

اسحاقی همچنین اضافه نمود: خبرنگاران مانند ایام جنگ، جان خود را به خطر انداخته و با حضور در مراکز درمانی، عمق شرایط خطرناک شیوع کرونا را با خبررسانی خود نشان دادند.

وی هوشیاری کنونی مردم در برابر کرونا را نتیجه ملموس کوشش خبرنگاران دانست و بیان نمود: این بیماری خطرناک با کوشش همگانی و با اطلاع رسانی درست به دست خبرنگاران قابل کنترل است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4965

به "خبرنگاران فعالیت خبرنگاران حرفه ای و توام با حس مسوولیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت خبرنگاران حرفه ای و توام با حس مسوولیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید