خبرنگاران مراسم تشییع و تدفین شهید آتش نشان برگزار گشت

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهید آتش نشان مرتضی حیدری که پنجشنبه گذشته در جریان اطفای آتش سوزی مغازه ای در شوش به یاران شهیدش پیوست با حضور خانواده این شهید و جمعی از آتش نشانان در محل مقبره شهدای آتش نشان در بهشت زهرا (س) برگزار شد.

خبرنگاران مراسم تشییع و تدفین شهید آتش نشان برگزار گشت

به گزارش خبرنگاران، در این مراسم که بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم تشییع و عزادارای در شهر تهران، بدون حضور خبرنگاران و مدیران انجام شد به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، پیکر شهید مرتضی حیدری همانند دیگر یاران شهیدش در مقبره شهدای آتش نشان آرام گرفت.

سید جلال ملکی اضافه نمود: 60 تن از آتش نشانان تهران در دوران دفاع مقدس و در جریان حوادث مختلف از جمله پلاسکو به شهادت رسیده اند.

پیروز حناچی روز جمعه با انتشار پیامی گفت: همکار آتش نشان فداکارم مرتضی حیدری از ایستگاه 91 در حین عملیات به شهادت رسید.

وی اضافه نمود: این ضایعه دردناک را به خانواده محترم ایشان و همکاران آتش نشان تهران و جامعه آتش نشانان کشور تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای او آمرزش و برای بازماندگان صبر مسئلت می نمایم.

به گزارش خبرنگاران؛ ساعت 20:35 روز گذشته حادثه آتش سوزی در خیابان صابونیان شوش به سامانه 125 اعلام شد و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند؛ محل آتش سوزی یک مغازه 2 طبقه بود که یکی از آتش نشانان در میان دود بسیار غلیظ و آتش در قسمت چاهک بالابر از ارتفاع 4 متری به پایین سقوط کرد.

این آتش نشان 37 ساله که دچار مصدومیت شدید شده بود؛ از سوی عوامل اورژانس تحت درمان قرار گرفت که بدلیل شدت جراحات وارده در این حادثه به فیض شهادت نایل آمد و بار دیگر جامعه آتش نشان را داغدار کرد.

شهید حیدری حدود 37 سال سن داشت و از این شهید یک فرزند 7 ساله باقی مانده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4890

به "خبرنگاران مراسم تشییع و تدفین شهید آتش نشان برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراسم تشییع و تدفین شهید آتش نشان برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید