خبرنگاران هشدار علوم پزشکی نسبت به افزایش بیماران کرونایی در همدان

به گزارش پرسینا بلاگ، همدان- خبرنگاران- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان نسبت به افزایش شمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این استان هشدار داد و گفت: آمارهای جدید موید اهمیت و ضرورت توجه شهروندان به نکات و توصیه های بهداشتی است.

خبرنگاران هشدار علوم پزشکی نسبت به افزایش بیماران کرونایی در همدان

منوچهر کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان نمود: موارد این بیماری در استان رو به افزایش است بنابراین باید هشدارهای مقامات و مسوولان بهداشتی را جدی گرفت و رعایت نکات بهداشتی را به عنوان یک مسوولیت اجتماعی دانست.

وی به شهروندان توصیه کرد: از رفتن به میهمانی، دعوت میهمان، رفتن به مسافرت و خروج بیش از حد از منزل پرهیز کنند تا شاهد ابتلای افراد جدید به این ویروس نباشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تمامی افرادی که وارد استان همدان می شوند در مسیرهای ورودی غربالگری بر روی آنها صورت می گیرد همچنین پیشنهاد عبور خودروهای غیربومی از کمربندی های شهر نیز ارائه شده است.

کرمی ادامه داد: مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در تمامی شهرستان ها بوده است بنابراین به هیچ عنوان پایین بودن آمار در همدان نشان دهنده ایمن بودن شهر برای تردد، حضور در بازار و اماکن شلوغ برای خرید نیست.

طبق اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به پنج هزار و 823 نفر و فوت ناشی از آن به 145 نفر رسیده و همچنین هزار و 669 نفر تا به امروز بهبود یافته اند.

تعداد بیماران کووید 19 در استان همدان به 34 تن رسیده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3621

به "خبرنگاران هشدار علوم پزشکی نسبت به افزایش بیماران کرونایی در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشدار علوم پزشکی نسبت به افزایش بیماران کرونایی در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید