خبرنگاران 35 خودرو متخلف در جاده های نیشابور جریمه شد

به گزارش پرسینا بلاگ، مشهد- خبرنگاران- سرپرست پلیس راه نیشابور گفت: در اجرای طرح منع ترددهای غیرضروری روز 13 فروردین 35 خودرو متخلف در جاده های این شهرستان جریمه و 15 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

خبرنگاران 35 خودرو متخلف در جاده های نیشابور جریمه شد

سرهنگ عرفانی مهر روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: روز طبیعت با همکاری شهروندان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شاهد جاده های خلوت در نیشابور بودیم.

وی اضافه کرد: با این حال تعداد اندکی افراد متخلف مقررات وضع شده را رعایت نکردند که منجر به 35 مورد جریمه پنج میلیون ریالی، توقیف پنج دستگاه خودرو و 10 دستگاه موتورسیکلت توسط پلیس راه شد.

وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورود بیش از یکصد خودرو دارای پلاک غیربومی به نیشابور در مبادی ورودی این شهر جلوگیری شده است.

رییس پلیس راهور نیشابور نیز گفت: در روز طبیعت بیش از 50 خودرو در این شهر به دلیل تردد غیرضروری اعمال قانون شد.

سرهنگ جواد حقدادی اضافه کرد: براساس تصاویر ضبط شده به وسیله دوربین ها در 13 فروردین میزان تردد خودروها در این شهر نسبت به مدت مشابه پارسال 95درصد کاهش یافت و پنج درصد به جامانده هم شامل خودروهای پلیس، آتش نشانی و کادر بهداشتی بوده است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تعطیلی مراکز تعویض پلاک و آکادمی های رانندگی از شنبه هفته آینده به مدت یک هفته تمدید شده است.

مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد قرار گرفته است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3933

به "خبرنگاران 35 خودرو متخلف در جاده های نیشابور جریمه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 35 خودرو متخلف در جاده های نیشابور جریمه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید