خدابخشی: می توانستم مدال خوشرنگ تری بگیرم

به گزارش پرسینا بلاگ، هوگوپوش وزن 80- کیلوگرم ایران معتقد است در رقابت های قهرمانی آسیا می توانست مدال خوشرنگ تری از مدال برنز را کسب کند.

خدابخشی: می توانستم مدال خوشرنگ تری بگیرم

به گزارش خبرنگاران، مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم تیم ملی مردان پس از کسب عنوان سومی رقابت های قهرمانی جهان 2018 در ویتنام اظهار کرد: خوشبختانه توانستم مدال برنز این دوره از مسابقه های قهرمانی جهان را در هوشیمینه ویتنام کسب کنم. البته این توانایی را داشتم که رنگ مدالم بهتر از این باشد.

او در ادامه درباره دلیل باخت خود در بازی مقابل حریف اردنی گفت: به هر حال داوری که این بازی را قضاوت می کرد داوری عرب بود و حریف من نیز از کشور اردن بود. داور 8 اخطار را به من داد که می توانست از دادن آن ها خودداری کند.

مهدی خدابخشی در خاتمه اظهار کرد: البته توانایی های من بیش از این است و سعی می کنم در ادامه راه مدال های خوشرنگ تری را برای تیم ملی مردان کسب کنم.

در خاتمه دومین روز رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا مهدی خدابخشی توانست مدال برنز رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی را از آن خود کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2592

به "خدابخشی: می توانستم مدال خوشرنگ تری بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدابخشی: می توانستم مدال خوشرنگ تری بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید