خطر محرومیت در کمین 6 بازیکن استقلال

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران در حالی امشب در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف تیم پرسپولیس می فرایند که 6 بازیکن این تیم دارای کارت زرد بوده و خطر محرومیت از حضور در فینال، در صورت پیروزی در بازی امشب آنها را تهدید می نماید.

خطر محرومیت در کمین 6 بازیکن استقلال

بنا بر این گزارش، علی دشتی، علی کریمی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی و سید حسین حسینی آبی پوشانی هستند که در صورت دریافت اخطار و صعود تیم شان به ملاقات نهایی، غایبان این تیم در فینال هستند.

آبی پوشان ابتدا در مرحله یک شانزدهم نهایی به ملاقات گل ریحان البرز رفتند که در این بازی علی دشتی، محمد دانشگر و علی کریمی از داور کارت زرد دریافتد. آنها سپس در مرحله یک هشتم نهایی به ملاقات فجر سپاسی رفتند که فرشید اسماعیلی در آن ملاقات اخطار گرفت و در ملاقات مرحله یک چهارم نهایی که مقابل سپاهان داشتند، مسعود ریگی و سید حسین حسینی کارت زرد دریافتد تا این 6 بازیکن هر کدام با یک کارت زرد، در صورت صعود آبی پوشان به ملاقات نهایی، با خطر محرومیت در ملاقات فینال روبرو باشند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5176

به "خطر محرومیت در کمین 6 بازیکن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر محرومیت در کمین 6 بازیکن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید