درد های خطرناک را بشناسید، کاهش 70 درصدی درد های مزمن در کلینیک های چند تخصصی درد

به گزارش پرسینا بلاگ، فلوشیپ کنترل و درمان درد با اشاره به اینکه مهمترین علت مراجعه به مراکز پزشکی در جهان درد است، گفت: درد هایی که به صورت ناگهانی در سر، شکم، چشم و قفسه سینه ایجاد شوند باید حتماً به صورت اورژانسی مورد آنالیز قرار گیرند.

درد های خطرناک را بشناسید، کاهش 70 درصدی درد های مزمن در کلینیک های چند تخصصی درد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فلوشیپ کنترل و درمان درد با اشاره به اینکه مهمترین علت مراجعه به مراکز پزشکی در جهان درد است، گفت: درد هایی که به صورت ناگهانی در سر، شکم، چشم و قفسه سینه ایجاد شوند باید حتماً به صورت اورژانسی مورد آنالیز قرار گیرند.

حسن محمدی، فلوشیپ کنترل و درمان درد درباره موضوع درد و راه حل های درمانی در این زمینه گفت: مهمترین علت مراجعه مردم به مراکز پزشکی در سراسر جهان درد است که در میان دردها، کمر درد و سردرد جزء شایع ترین موارد به شمار می رود.

وی اضافه نمود: درد به طور کلی به دو دسته حاد و مزمن تقسیم می گردد که در صورتی که درد بیش از 3 تا 6 ماه طول بکشد آن را مزمن می گوییم و ما می توانیم در کلینیک درد چند تخصصی با استفاده از تخصص های مختلف به بیماران دارای درد مزمن یاری موثری را انجام دهیم.

این فلوشیپ کنترل و درمان درد کلینیک پردیس ادامه داد: دارو درمانی، درمان بلوک عصبی، اوزون تراپی، ارتوکین تراپی، جراحی بسته دیسک با استفاده از ژل و لیزر از جمله راه حل هایی است که برای درمان درد های مزمن در کلینیک های چند تخصصی درد مورد استفاده قرار می گیرد.

محمدی با اشاره به اینکه بیماران مبتلا به سرطان از درد های مزمن رنج می برند، گفت: در کلینیک های چند تخصصی درد می توان یاری های مهمی را جهت بهبود کیفیت زندگی این بیماران به وسیله کاهش درد های ناشی از بیماری سرطان انجام داد.

وی با بیان اینکه به وسیله اقدامات موثر در کلینیک های تخصصی درد، 65 تا 70 درصد می توان در جهت کاهش درد بیماران گرفتار درد های مزمن اقدام کرد، گفت: البته در صورتی که درد از نوع حاد و ناگهانی باشد باید نسبت به درمان آن بلافاصله و اورژانسی اقدام کرد به طور مثال درد ناگهانی در سر، شکم، چشم و قفسه سینه احتیاج به آنالیز های اورژانسی دارد چرا که می تواند هر یک از این موارد عواقب ناگواری را برای بیمار به همراه داشته باشد.

این فلوشیپ کنترل و درمان درد اظهار کرد: درد های مزمنی که شب هنگام بروز یابد و به ویژه همراه تب، کاهش وزن و بی حسی و کاهش قدرت عضلات باشد احتیاج به آنالیز های ویژه دارد چرا که این نوع درد نیز جزء درد های خطرناک محسوب می گردد.

حسن محمدی، از ارتوکین تراپی به عنوان یکی از مدرن ترین شیوه های بهبود درد های آرتروزی و آسیب های مفاصل ناشی از ورزش نام برد و گفت: روز پنجشنبه 17 بهمن 98 ویزیت و مشاوره رایگان و در صورت لزوم خونگیری رایگان جهت ارتوکین تراپی در محل کلینیک درد انجام می گردد.

شهروندان برای استفاده از خدمات رایگان این طرح، می توانند با شماره 88916301 تماس بگیرند و یا اینکه از ساعت 9 الی 21 به محل کلینیک واقع در خیابان ولیعصر (عج)، پایین تر از خیابان مطهری، کوچه حسینی راد پلاک 48 مراجعه نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3235

به "درد های خطرناک را بشناسید، کاهش 70 درصدی درد های مزمن در کلینیک های چند تخصصی درد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درد های خطرناک را بشناسید، کاهش 70 درصدی درد های مزمن در کلینیک های چند تخصصی درد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید