دکتر مهرداد حسین زاده بختوری متخصص مغز و اعصاب در تهران

به گزارش پرسینا بلاگ، رپرتاژ آگهی - دکتر حسین زاده بختوری متخصص مغز و اعصاب یکی از بهترین های جراحی مغز و اعصاب تهران است که به طور تخصصی در زمینه جراحی صرع و تشنج، جراحی عروق مغزی، تومور نخاع، جراحی های پیچیده ستون فقرات، نورواندوسکوپی تومور مغز و هیپوفیز، جراحی قاعده جمجمه و … فعالیت دارد و به بیماران خدمات پزشکی ارائه می کنند. با توجه به حساسیت بالای بیماری های مربوط به مغز و اعصاب و تشخیص غالبا دیرهنگام این بیماری ها، مراجعه به بهترین جراح مغز و اعصاب تهران می تواند به درمان بهتر و سریع تر کمک کند.

دکتر مهرداد حسین زاده بختوری متخصص مغز و اعصاب در تهران

بیماری های مغز و اعصاب

بیماری های مختلفی در زمینه مغز و اعصاب وجود دارند که بیشتر آن ها بسیار دیر علائم اصلی و قطعی خود را بروز داده و از این سبب مراجعه به موقع به پزشک و متخصص مغز و اعصاب می تواند بسیار موثر و راهگشا باشد.

از اصلی ترین بیماری های رایج در زمینه مغز و اعصاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تومور سی پی انگل: تومور سی پی انگل یک نوع تومور خوش خیم عصب هشتم جمجمه است که به اعصاب مخچه فشار وارد می کند و به نام های نورینوم آکوستیک یا شوآنوم وستیبولار شناخته می شود.

آنوریسم های مغزی: آنوریسم مغزی قسمتی از دیواره رگ مغز است که متورم شده و شبیه به یک کیسه خونی از رگ بیرون زده می شود. پس از متورم شدن این کیسه های خونی، ممکن است که آن ها پاره شده یا دچار بیرون زدگی گردند. به علاوه این کیسه ها امکان فشار وارد آوردن بر اعصاب مغز و عروق را نیز دارند و علائم شدیدی در این مرحله از خود نشان می دهند.

پینئوسیتوما: پینئوسیتوما در حقیقت تورموهای خوش خیم منطقه واقع در پینئال مغز هستند و قدرت گسترش به قسمت نخاع را نیز دارند. لازم به ذکر است که تومورهای ناحیه پینئال، همان تومورهای اصلی سیستم عصبی مرکزی CNS هستند.

تومور مغزی بچه ها: تومور مغزی در بچه ها با سردردهای عجیب شناخته می شود، البته برخی از بچه ها نیز هیچ علائمی ندارند. سردردهایی که پس از بیدار شدن از خواب در بچه ها تجربه می شود، می توانند با چنین منشا باشند.

پارکینسون: بیماری پارکینسون یکی از بیماری های پیشرونده سیستم عصبی به حساب می آید که بر حرکت فرد و قدرت اندام وی تأثیر می گذارد. علائم این بیماری به تدریج شروع شده و رفته رفته شدت پیدا می کنند.

آکرومگالی: آکرومگالی به زمانی گفته می شود که غده هیپوفیز بیش از اندازه هورمون رشد ترشح کرده و این به بزرگ شدن برخی اندام، به ویژه دست و پای فرد مبتلا منجر خواهد شد.

خونریزی مغزی: خونریزی بین بافت مغز و جمجمه یا درون خود بافت مغز رخ می دهد و می تواند منجر به مرگ فرد شود. از علائم آن تهوع و استفراغ؛ یا ضربات ناگهانی ، ضعف ، بی حسی یا فلج صورت ، بازو یا پا هستند.

سکته مغزی: سکته مغزی یک وقفه ناگهانی جریان خون ثابت به مغز است که باعث از بین رفتن عملکرد عصبی می شود.

نشت مایعات مغزی: مایع مغزی نخاعی (CSF) نوعی مایع است که از راستا بطن های مغز (حفره ها یا فضاهای توخالی) و در اطراف سطح مغز و نخاع گردش می کند.

دیسک کمر: دیسک کمر که آن را به نام فتق دیسک نیز می شناسیم، یکی از بیماری های دردناک ستون فقرات است که به دردهای شدید در کمر و پا منجر می شود.

و …

علائم هر یک از این بیماری ها و مسائل مغزی متفاوت بوده و در بیشتر مواقع قابل تشخیص در مراحل ابتدایی نیست. متاسفانه زمانی علائم بروز قطعی و مشخص پیدا می کنند که بیماری پیشرفت قابل توجهی داشته و میزان درگیری بالا رفته است.

از این روی اهمیت دارد تا با مشاهده کمترین علائم به پزشک و متخصص جراحی مغز و اعصاب مراجعه کرده و نسبت به انجام آزمایش ها و تست های تشخیصی تجویز شده توسط وی، مبادرت ورزید.

سخن پایان

دکتر حسین زاده بختوری، پزشک و متخصص جراحی مغز و اعصاب، دارای بورد تخصصی در زمینه جراحی قاعده جمجمه، نورواندوسکوپی، تومور مغز و تومور هیپوفیز، جراحی صرع و تشنج، جراحی عروق مغزی، جراحی های پیچیده ستون فقرات، تومور نخاع، جراحی دیسک کمر و … است. جهت دریافت نوبت ویزیت حضوری می توانید با شماره های 02188884549 و 02188884548 تماس حاصل نمایید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5372

به "دکتر مهرداد حسین زاده بختوری متخصص مغز و اعصاب در تهران" امتیاز دهید

1 کاربر به "دکتر مهرداد حسین زاده بختوری متخصص مغز و اعصاب در تهران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر مهرداد حسین زاده بختوری متخصص مغز و اعصاب در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید