ملاقات پوتین و بایدن مثبت بود، امنیت سایبری در اولویت گفتگوها

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین طی سخنانی گفت که روسیه و ایالات متحده به طور طبیعی دیدگاه و مواضع متفاوتی از یکدیگر در مورد مساله بلاروس دارند.

ملاقات پوتین و بایدن مثبت بود، امنیت سایبری در اولویت گفتگوها

بر اساس این گزارش، پسکوف که این سخنان را در جمع خبرنگاران مطرح می کرد، در مورد اختلاف نظر آمریکا و روسیه در مورد مساله بلاروس گفت: همانطور که بیان شد، این موضوعی است که احتمالاً نزدیک کردن این مواضع به یکدیگر، چندان ضروری نیست - این غیرممکن است.

وی در عین حال گفت که وقایع اخیر ایجاد شده در بلاروس مانند فرود اجباری پرواز هواپیمایی رایان ایر و اعتراضات ضد دولتی در این کشور، در زمره اولویت های روسای جمهور روسیه و آمریکا در جریان نشست مشترک آنها در ژنو نبوده است.

سخنگوی کاخ کرملین بعلاوه گفت که علیرغم بد بینی ها و توقعات ناچیز در مورد نتایج حاصل از ملاقات پوتین و بایدن، این تبادل نظر نسبتاً مثبت بود.

پسکوف که این سخنان را در تبادل نظر با رادیو اکو مسکو مطرح می کرد بعلاوه گفت علیرغم عدم حصول توافق خاصی در این ملاقات، اما دو طرف، آن را رخداد ارزشمندی توصیف کردند.

وی اضافه کرد: هیچ توافقی صورت نگرفت و از آنجایی که این نخستین ملاقات دو طرف بود، توافقی هم نمی توانست صورت بگیرد. در مورد مساله امنیت سایبری، تفاهمی دوجانبه وجود دارد که نیازمند بحث و تبادل نظر است. این موضوع بسیار مهم است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7628

به "ملاقات پوتین و بایدن مثبت بود، امنیت سایبری در اولویت گفتگوها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات پوتین و بایدن مثبت بود، امنیت سایبری در اولویت گفتگوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید