رئیس پاراوزنه برداری جهانی: میراث سیامند رحمان زنده می ماند

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیامند رحمان قوی ترین پاراوزنه بردار جهان شامگاه یکشنبه در اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

رئیس پاراوزنه برداری جهانی: میراث سیامند رحمان زنده می ماند

جرج مورینیو رئیس پاراوزنه برداری جهانی در پیامی به محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک درگذشت رحمان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

اینجانب از طرف پاراوزنه برداری جهانی و جامعه رشته پاراوزنه برداری، فوت سیامند رحمان، قهرمان پارالمپیک و جهان، را تسلیت عرض می کنم.

به راستی تعداد قلیلی از ورزشکاران، مانند سیامند، شایسته اطلاق کلمه اسطوره هستند. همان طور که اندرو پارسونز، رئیس IPC، گفت، سیامند الهام بخش بسیاری افراد در کشور ایران و سراسر جهان بود، او سفیری شایسته برای جنبش پارالمپیک و انسانی فوق العاده بود.

عملکرد خارق العاده او سرخط خبری در سراسر جهان بود و این باعث شد تمامی نگاه ها به رشته پاراوزنه برداری دوخته شود و مخاطبان زیادی را جذب کند.

سیامند رحمان به عنوان یکی از چهره های برجسته و شاخص در بازی های توکیو 2020 انتخاب شده بود و ما همگی منتظر بودیم یک بار دیگر رکوردشکنی او را در این بازی ها ببینیم.

در این لحظات سخت، لطفاً تاثرات عمیق ما را به خانواده ایشان، دوستدارانش، هم تیمی ها و دوستانش برسانید.

کشور ایران تا به امروز چندین وزنه بردار بزرگ و شایسته به جهانیان معرفی کرده است و ما اطمینان داریم میراثی که سیامند رحمان بر جای گذاشت، برای همیشه در کشور شما زنده خواهد ماند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3571

به "رئیس پاراوزنه برداری جهانی: میراث سیامند رحمان زنده می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس پاراوزنه برداری جهانی: میراث سیامند رحمان زنده می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید