رانندگان تاکسی حقوق بالایی دریافت نمایند، ضرورت تکریم تاکسیرانان

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدحسین فرهنگی عصر شنبه در مراسم شروع به کار بیست و هشتمین مجمع عمومی اتحادیه های تاکسیرانی سراسر کشور در تالار اندیشه تبریز با بیان اینکه باید تاکسیرانان بیش از پیش تکریم شوند، اضافه کرد: باید قدر زحمات راننده تاکسی که پشت فرمان می نشیند و به جامعه خدمت کند، دانسته گردد.

رانندگان تاکسی حقوق بالایی دریافت نمایند، ضرورت تکریم تاکسیرانان

وی با تاکید بر اینکه بیمه رانندگان تاکسی قدمی در تجلیل و تکریم این عزیزان بود، ادامه داد: بیمه تاکسیرانان باعث شد تا بسیاری از مسائل آنها کاهش یابد و نگرانی های این قشر عظیم خاتمه یابد.

فرهنگی با اشاره به اینکه نبود بیمه در سال های گذشته رانندگان تاکسی ها را نگران نموده بود، اضافه کرد: با تصویب مجلس و اجرای دولت هم اکنون شاهد هستیم که رانندگان تاکسی بیمه هستند و از شغل مهم خود رضایت کاملی دارند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس سپس با تاکید بر اینکه رانندگان تاکسی باید بدانند که کارشان خیلی مهم و ارزشمند است، گفت: باید مسائل قشر تاکسیرانان حل گردد و احتیاج است سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به همراه سازمان های تاکسیرانی و اتحادیه های تاکسیرانان شهرهای مختلف تعامل داشته باشند و از مسائل قشر تاکسیرانان بکاهند.

تاکسی های هیبریدی جایگزین تاکسی های بنزینی و قدیمی در شهرها گردد

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در ادامه این مجمع با تاکید بر اینکه باید تاکسی های هیبریدی جایگزین تاکسی های بنزینی و قدیمی در شهرها گردد، گفت: مردم به حق انتظار دارند که از تاکسی های با کیفیت در شهرها استفاده نمایند.

شهرام دبیری با اشاره به اینکه باید ایستگاه های تاکسی و اتوبوس در شهرها آماده سازی و استاندارد شوند، اضافه کرد: در بعضی از شهرها شاهد کمبود این ایستگاه ها هستیم که باید میزان و قرارگیری آنها در نقاط پررفت و آمد و شلوغ استاندارد گردد.

وی با بیان اینکه فعالیت تاکسی های مدرن و جدید در شهرها تاثیر زیادی در جذب گردشگر نیز دارد، ادامه داد: تاکسی ها در بحث گردشگری و همچنین توریسم سلامت نیز نقش مهمی دارند که باید رانندگان برای هدایت گردشگران داخلی و خارجی آموزش ببینند.

دبیری با تاکید بر اینکه معین قیمت تاکسی ها و اتوبوس ها در اوایل سال نیز باید عادلانه باشد، گفت: باید اعضای شورای شهرها در ابتدای سال به موقع و عادلانه نرخ کرایه ها را معین نمایند تا هرج و مرجی بین شهروندان و تاکسیرانان بوجود نیاید.

رانندگان تاکسی آموزش های لازم را ببینند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز نیز در ادامه مراسم شروع به کار بیست و هشتمین مجمع عمومی اتحادیه های تاکسیرانی سراسر کشور گفت: توسعه حمل و نقل عمومی درون شهری راه کار اساسی حل معضل ترافیک است.

یعقوب وحیدکیا با بیان اینکه با توجه به تاثیر و اهمیت حمل و نقل درون شهری در اقتصاد و معیشت شهری رسیدگی و حل معضلات تاکسیرانان مهم است، اضافه کرد: این مجمع و حضور روسای اتحادیه های تاکسیرانان سراسر کشور فرصت بسیار خوبی است تا بتوانیم مسائل و چالش های پیش روی قشر زحمت کش تاکسیرانان را شناسایی و حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد تحول و تغییر نگرش نسبت به وظایف ناوگان تاکسیرانی از اهدافی است که باید مورد توجه سازمان تاکسیرانی باشد، گفت: باید در عملکرد این مجموعه این نکات را گنجاند و همچنین به نوسازی ناوگان تاکسی های دورن شهری نیز تسهیلات و اعتباراتی اختصاص داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3386

به "رانندگان تاکسی حقوق بالایی دریافت نمایند، ضرورت تکریم تاکسیرانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانندگان تاکسی حقوق بالایی دریافت نمایند، ضرورت تکریم تاکسیرانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید