رای انضباطی ملاقات تیم های پرسپولیس و تراکتور اعلام شد

به گزارش پرسینا بلاگ، کمیته انضباطی رای خود را در مورد ملاقات تیم های پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال صادر کرد.

رای انضباطی ملاقات تیم های پرسپولیس و تراکتور اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی فدراسیون، در خصوص اتفاقات بازی فی ما بین دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز از هفته 17 لیگ برتر پس از دعوت این کمیته از متخلفین این دو تیم در جلسه جداگانه و پس از آنالیز و استماع دفاعیات طرفین، اعضاء این کمیته با اتفاق آراء نسبت به افراد متخلف بدین توضیح رأی خویش را صادر کرد:

1- در خصوص عمل اشکان دژاگه با آنالیز و بازبینی فیلم های موجود تعداد فحاشی های هواداران باشگاه پرسپولیس به ایشان و نظر به دفاعیات و فقدان سابقه از سوی مشارالیه وفق ماده 95 رأی برائت اشکان دژاگه را صادر و اعلام می دارد.

2- در خصوص تخلفات انجام شده از سوی محمد رضا خانزاده، بازیکن تیم تراکتور و نظر به بازبینی فیلم مسابقه و گزارش مقامات رسمی و دفاعیات ایشان در جلسه رسیدگی تخلف انجام شده مصداق بند ج ماده 54 مقررات انضباطی بوده و با اعمال ماده 93 همین مقررات به لحاظ فقد سابقه با تبدیل محرومیت، ایشان به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

3- در خصوص تخلف انجام شده از سوی ساکت الهامی و پس از آنالیز فیلم مسابقه و گزارش مقامات رسمی مسابقه و دفاعیات ایشان در جلسه رسیدگی تخلف انجام شده از سوی مشارالیه را مصداق بند 3 ماده 89 مقررات انضباطی دانسته و با عنایت به فقد سابقه و با اعمال ماده 93 همین مقررات با تبدیل محرومیت، ساکت الهامی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

4- در خصوص تخلفات انجام شده از سوی شجاع خلیل زاده بازیکن تیم پرسپولیس و نظر به بازبینی فیلم مسابقه، گزارش مقامات رسمی و دفاعیات ایشان در جلسه رسیدگی تخلف انجام شده از سوی مشارالیه مصداق بند ج ماده 54 مقررات انضباطی دانسته و شجاع خلیل زاده را 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود. قابل ذکر است که چنانچه این رأی قطعی شود یک جلسه محرومیت تعلیقی مشارالیه در هفته چهارم لیگ نیز در اولین بازی رسمی لیگ برتر اعمال خواهد شد. 5- در خصوص تخلفات تماشاگران منتسب به باشگاه پرسپولیس و پس از بازبینی فیلم ها و عکس ها و آنالیز گزارش مقامات رسمی مسابقه، تخلفات تماشاگران پرسپولیس محرز بوده و وفق مواد 85 و 86 مقررات انضباطی باشگاه پرسپولیس را به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر بعنوان میزبان در مسابقه لیگ برتر و در بازی با تراکتور محکوم می کند.

6- در خصوص تخلفات تماشاگران منتسب با باشگاه تراکتور، پس از بازبینی فیلم ها و عکس ها و آنالیز گزارش مقامات رسمی مسابقه، تخلف تماشاگران منتسب محرز بوده و وفق مواد 85 و 86 مقررات انضباطی باشگاه تراکتور را به مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران بعنوان میزبان و در مسابقه لیگ برتر در بازی با پرسپولیس محکوم می کند. این رأی بغیر از بند 1 و 3 در باقی بند ها در مهلت یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر در مرجع محترم استیناف است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3703

به "رای انضباطی ملاقات تیم های پرسپولیس و تراکتور اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای انضباطی ملاقات تیم های پرسپولیس و تراکتور اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید