رتبه ترامپ در میان ثروتمندان آمریکایی 77 پله افتاد

به گزارش پرسینا بلاگ، شیوع ویروس کرونا باعث شده تا ثروت ترامپ به میزان قابل توجهی کاهش یابد و رتبه وی در میان ثروتمندان آمریکا نیز بیش از 70 پله پایین بیاید.

رتبه ترامپ در میان ثروتمندان آمریکایی 77 پله افتاد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، موسسه فوربس، در آخرین ارزیابی خود نسبت به 400 فرد ثروتمند آمریکا رتبه ترامپ را 77 پله پایین کشید.

به گزارش فوربس، بر همین اساس به خاطر رکود در فعالیت های مالی خانواده ترامپ در زمینه ساخت و ساز، هتلداری، اماکن تفریحی ثروت وی از 3.1 به 2.5 میلیارد دلار کاهش یافته و عملا بخش زیادی از ثروتش به باد رفته است.

بنا به گزارش فوربس، رتبه ترامپ در میان ثروتمندان آمریکا از 275 به 352 سقوط نموده است.

این مؤسسه در گزارش خود آورده است جف بزوس، بنیانگذار و مالک بخشی از سهام فروش اینترنتی آمازون و برای سومین سال متوالی ثروتمندترین فرد آمریکا است.

در حالی که شیوع کرونا میلیون ها نفر در سراسر آمریکا را شغل خود را از دست دادند مجموع ثروت ثروتمندان آمریکا نه تنها کاهش نیافته بلکه به 3.2 هزار میلیارد دلار رسیده است.

ترامپ مدت هاست از ارائه سوابق مالیاتی اش خودداری می نماید و با دادستان منطقه منهتن نیویورک به شدت در یک کش و قوس است چرا که سایروس ونس، دادستان منهتن، خواهان ارائه جزئیات درآمد های ترامپ طی 8 سال گذشته شدند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5263

به "رتبه ترامپ در میان ثروتمندان آمریکایی 77 پله افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه ترامپ در میان ثروتمندان آمریکایی 77 پله افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید